Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-16, 21:04
  #1
Medlem
Hej!

Om jag nu har två partitioner och installerar drivrutinerna på en viss partition och sedan formaterar den andra partitionen (huvudpartitionen), lär jag då behålla alla drivrutinerna? Vilka eventuella fel kan uppstå?

Om jag formatera om hd:n och systemet ser ut på följande, vilka partitioner skall då formateras, F är kvar:

C: Windows xp 32-bit
D: Swapfil
E: Installerade program och spel
F: Dokument/ Filer/ Filmer/ Drivrutiner
G: Temp (Cache för firefox, m.m.)



Skulle uppskatta om ni tog en titt i följande tråd. Har ni inget account där så svara i denna tråden.

http://www.sweclockers.com/forum/sho...11#post9315111
Citera
2009-07-16, 22:51
  #2
Medlem
CoolDudes avatar
Googla "Driver Backup" så hittar du en drös program som kan spara ner dina drivrutiner. Sedan när du installerat om väljer du bara att söka efter drivrutiner i mappen där du sparade dom.
Citera
2009-07-17, 03:19
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolDude
Googla "Driver Backup" så hittar du en drös program som kan spara ner dina drivrutiner. Sedan när du installerat om väljer du bara att söka efter drivrutiner i mappen där du sparade dom.

Jag har använt det+ driver magician men det är inte 100% pålitligt enligt mina erfarenheter och fungerar mitt förslag slipper jag ett program.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback