2009-07-22, 03:00
Bannlyst
Snarare Vaseline som har gjort trden
Citera
2009-07-22, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaseline
Att suga kuk r ju riktigt trevligt! Allra helst en omskuren, s jag slipper den dr lite sladdriga frhuden innan den blivit riktigt hrd. Grna ocks en som inte r fr s frbenat lng, s att den gr att ta hela vgen ner innan mina halvknsliga krkreflexer reagerar. Sen fr det grna vara rakat ocks, s att pungslickning och vidare nnu lngre bak inte slutar i att tungan trasslar in sig i djungel.

Det enda jag verkligen inte klarar av r att ta den ass-to-mouth. Lite konstigt med tanke p att jag inte har ngra som helst probs att slicka honom s lngt in i anus en spetsad tunga bara kan n

ja iallafall ngot som vi kan tacka profeten fr!
Citera
2009-11-16, 06:36
Medlem
o.0s avatar
Knns som att alla tjejer bara hoppar rakt ner och brjar suga av en, och nr dom sen frgar ifall man vill slicka fitta och man svarar rligt s blir dom helt jvla upprrda, det r ju fr fan inte samma samma sak om dom gillar det

nej traditionellt sex, ppna och svlj ska det vara!
Citera
2024-08-02, 19:17
Medlem
Sex handlar om att ge och ta njutning. Jag tycker om att suga kuk och svljer grna sats. Frutstter dock att killen/killarna gr sknt fr mig.
Citera
2024-08-14, 00:08
Medlem
blibbottczkhentzhks avatar
lskar det. Att f det. Nstan sknare n ett mediokert knull. Det r ren exklusiv konst
Citera
2025-05-23, 07:00
Medlem
lskar det. Sprman vill jag ha i munnen s ofta det bara gr.
Citera
2025-06-02, 17:39
Medlem
Astrkigt. Och nnu trkigare om han frsker slicka. Fr fejka fr att f honom att sluta.
Efter destruktivt frhllningsstt till sex r jag s trtt p allt vad mn krver. Vi kvinnor r mnniskor!
Citera
2025-06-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Problematisk
det dr med att alla verkar tycka att fitta smakar gott. kan det vara s att dom r rdda fr att meddela omvrlden om att deras flicka inte r "frsh" drnere?
fitta smakar inte gott. men det r trevligt!

Sperma smakar inte heller srskilt gott. Vidrigt
Citera
2025-06-02, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plitfan
Ge Drina lite slack fr fan grabbar!

Jag har vldigt svrt att ta en tjej p allvar om hon sger att det r sknare fr henne att ge oralsex n att f det. Det r fysiologiskt omjligt. Med det vill jag inte sga att jag inte gillar att ge/f oralsex, men det r ju alltid sknare att f det n att ge det.
Att slicka fitta smakar ju inte heller speciellt gott - utan att sga att det r ckligt. Man gr det och det r upphetsande i situationen men objektivt stt s r det ganska grisigt och jag gissar att det samma gller kuksugning.

Alla flashbackonanister som p allvar sitter och skriver att det "smakar gott" att slurpa i sig sin flickvns safter r inte friska i huvudet. Antingen har de aldrig slickat fitta eller s har de bestmt sig fr att det "ska" vara s av ngon ljlig anledning.

Ifall det vore "gott" att slicka fitta/suga kuk s skulle det ha funnits en dryck som smakade slidsekret/sperma, ngot man kunde kpa nr man knde sig sugen.

Sjlvklart uppskattar jag en tjej som svljer, men jag skulle aldrig krva det av henne och jag frstr absolut ifall ngon tycker det r ckligt.

Precis son du sger! Kuk smakar fan inte gott och inte sperman heller. Man har ju hela livet ftt hra att kvinnors kn r ckligt. S drfr vgrar jag att bli slickad. Kanske gr jag miste om ngot. Jag vet inte. Men aldrig att jag frnedrar mig sjlv s mycket. .
Citera
2025-06-02, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenCurl
klla p det tack.

Jo, men det kan det nog vara fr vissa ska du se, har frugan inte tvttat sig sen sist?

ELLER s kan det kankse, jag sger kankse, vara s att folk tycker olika n dig. Vissa tycker om blodpudding, andra inte. s hll kften om vad som r "friskt" att tycka r gott och inte.

ELLER s slickar du fitta nr du r sugen och suger kuk nr du r sugen, eller frugan kankse vrngar?

BS, du vill att tjejen som suger av dig ska svlja, du vgar bara inte sga det till henne din veka krake.

Det r vidrigt att svlja den ckliga illasmakande srjan. Gjorde det nr jag var yngre fr att jag trodde att man mste. Aldrig i mitt liv att jag gr det nu. S jvla vidrigt!
Citera
Igår, 03:23
Medlem
loooser123s avatar
Smaken r alltid delad. En av mina fre detta flickvnner tyckte det var gott, men det gr ju inte alla.
Citera
Igår, 07:26
Medlem
gscoIkljyikdvkhfdIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crea813
Sperma smakar inte heller srskilt gott. Vidrigt

Folk som tycker det r gott r frmodligen porrskadade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in