2009-07-15, 22:17
Medlem
n0mias avatar
Så, killarna har fått säga sitt om fittslickning, nu är det tjejernas tur att snacka kuksugning.

Killar som testat suga är givetvis välkomna att delta i diskussionen

Vad tycker ni om att ta satsen i munnen? Är ansiktssprut okej?
Gillar ni att suga kuk, varför?

Så där ja, tjejer, öppna era hjärtan och tala ut
Citera
2009-07-15, 22:18
Medlem
satiras avatar
Jag älskar att suga kuk och kan inte riktigt förklara varför, men det är tillfredsställande och riktigt nice.
Jag gillar allt: DT, svälja, ansiktssprut osv. Gotta love it.
Senast redigerad av satira 2009-07-15 kl. 22:43.
Citera
2009-07-15, 22:24
Medlem
Älskar det. Det är grymt upphetsande!

Tycker om känslan i munnen, lent, hårt och varmt. Vill hålla på länge och helst smeka mig själv samtidigt. Lite lätt munknull är najs. Härligt att höra när killen njuter. Sprutet får gärna komma i munnen.

Bra grejer
Citera
2009-07-15, 22:25
Medlem
StrongBads avatar
jag frågade min flickvän som (vad jag har märkt ) tycker om att suga. hon säger:
du vet att jag älskar att suga din kuk! den är så hård och len och smakar så gott i min mun och så blir jag kåt av det, och av att tillfredställa dig!
Citera
2009-07-15, 22:29
Medlem
brisingamens avatar
Jag gillar det starkt, förmodligen framförallt för att jag blir glad över att killen njuter och så gör det mig kåt att höra hans stönande Jag tar gärna satsen i munnen, att spruta i ansiktet är också ok om han vill-men då får man blunda för kommer det i ögonen så svider det som f-n. Vissa killar har också en kuk som smakar riktigt gott dessutom, då kan man hålla på hur länge som helst.

Detta gäller killar som jag gillar- sådana som jag inte tycker är något speciellt (men ändå kan tänka mig att knulla) suger jag inte överhuvudtaget.
Citera
2009-07-15, 22:32
Medlem
älskar att suga kuk, men svårt att förklara varför!
Alla delar med det är bra, DP, munknullas, ansiktssprut, svälja satsen.
Antagligen är det väl bara för den är hård och god som gör hela grejen.
Många som inte gillar smaken av sperma, förstår inte riktigt varför. Det smakar inget speciellt. Okej på vissa är det godare än andra men har aldrig varit äckligt så jag har varit tvungen att spotta ut det.

Suga kuk är helt enkelt min stora favorit inom sex!
Citera
2009-07-15, 22:34
Medlem
StrongBads avatar
Ni får ursäkta min okunskap, men vad står detta DP för? DeePthroat?
Citera
2009-07-15, 22:44
Medlem
n0mias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Detta gäller killar som jag gillar- sådana som jag inte tycker är något speciellt (men ändå kan tänka mig att knulla) suger jag inte överhuvudtaget.

Helt klart!
Citera
2009-07-15, 22:44
Medlem
satiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrongBad
Ni får ursäkta min okunskap, men vad står detta DP för? DeePthroat?

Från min sida var det bara felskrivning. DT ska det vara och det står för Deep Throat, DP däremot står för Dubbel Penetrering och är väl inte heller helt fel
Citera
2009-07-15, 22:54
Medlem
Eztrellas avatar
Ärligt talat så är det väl kanske inte så jävla roligt.

Det är ju helt klart trevligt att ge sin kille njutning, men det är nog inte mer än så.

Har inget emot att svälja eller ta satsen i ansiket, och snoppar är häftiga så jag suger fast det inte är så skoj
Citera
2009-07-16, 04:38
Medlem
xsRages avatar
Det är sjukt nice!!! Blir stört jävla upphetsad av det! Det är, precis som talare innan mig nämnt, till stor del för att jag njuter av att killen njuter och blir då kåtare av det. Speciellt nice är det eftersom man kan titta upp och kolla på hur killen nästan svimmar av njutning.
Men, glöm inte att tävtta rackaren innan ni sticker in den i käften på oss; då vi, precis som ni, vill att det ska lukta gott. Därför vill vi helst slippa lukten av intorkad sarre eller 2 dagar gammal smegma!!
Citera
2009-07-16, 09:19
Medlem
kinky_Ms avatar
Bäst är att börja suga när den är slak. Härligt att känna den växa i munnen.
Sedan ska den vara hård och samtidigt len.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in