2009-07-20, 20:40
Medlem
GodCalledInSicks avatar
Finns det så här många tjejer på FB? Verkar nästan för bra föra att vara sant. Sen att de flesta av tjejerna inte verkar ha något problem med lite sperma här eller där förvånar ju ännu mer då det mig veterligen verkar som att de flesta tjejer i allmänhet är rätt negativt inställda till det. Fast, å andra sidan har jag faktiskt inte träffat på någon tjej som direkt visat symptom av lidelse när satsen åkt in i munnen/ansiktet. Fast många gånger detta här hänt har jag varit den första killen de gjort detta med. Tror jag introducerat detta till majoriteten av de jag varit med Det kanske bara är en myt att tjejer och rädda för lite sperma.. jag har då ingen erfarenhet av att de skulle vara så rädda.

Citat:
Ursprungligen postat av xsRage
Men ont i käken är inte så mycket att klaga över, känns mest som när man tuggat ett segt tuggummi för länge. Lite som träningsvärk i käkmuskelaturen.
Blir tjejen trött kan hon ju alltid slappna av lite och låta killen föra ett tag..

Edit: om jag som kille jämför med fittslickning är det ju från fall till fall. Vissa vill man bara palla upp på matbordet, sätta sig på stolen och lapa till oändlighet, andra gör man det bara för att det ger denne njutning och inte sig själv så mycket.
Senast redigerad av GodCalledInSick 2009-07-20 kl. 20:47.
Citera
2009-07-21, 00:58
Medlem
ZenCurls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plitfan
Valfri bok om hur människokroppen fungerar.

Jag har tuggat min beskärda del muff och alla smakar lite olika, vissa bättre och andra sämre, men ingen smakar gott på samma sätt som att jag kan vara sugen på att köpa en fanta.

Haha, det är precis lika "gott" som en sexåring tycker det "gör inte ont" när han gjort en pajaskonst och alla skrattar åt honom. Det ÄR inte gott. Det kan vara upphetsande, det är inte äckligt, men det smakar för dens skull inte gott.

Jag har uttryckt den tanken många gånger till tjejer, men jag har aldrig och kommer aldrig att kräva det med någon sorts barnslig tanke om att vissa människor tycker om smaken.

iofs... när man jämför me fanta så har du en poäng, men fanta är ju inte heller gott tycker inte jag iaf.

Hur uttycker du den tanken? typ: "jag vill gärna komma i din mun för det är så skönt, but hey, no pressure"!?
Citera
2009-07-21, 15:32
Medlem
det där med att alla verkar tycka att fitta smakar gott. kan det vara så att dom är rädda för att meddela omvärlden om att deras flicka inte är "fräsh" därnere?
fitta smakar inte gott. men det är trevligt!
Citera
2009-07-21, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Problematisk
det där med att alla verkar tycka att fitta smakar gott. kan det vara så att dom är rädda för att meddela omvärlden om att deras flicka inte är "fräsh" därnere?
fitta smakar inte gott. men det är trevligt!
Jag funderar om det finns paralleler mellan de människor som tycker att fitta smakar gott och de individer som köper nerpissade hortrosor via internet.

Att det någonstans efter årtal eller t.o.m decennium utan erfodrad kvinnlig kontakt byggs upp en sådan desperation och längtan att allt som ens påminner om en kvinna blir otroligt sexigt och hett. Speciellt om det har en frän odör.
Kanske lite som de människor som kraschlandat ute i vildmarken och tvingats äta varandra - hunger är den bästa kryddan.
Citera
2009-07-21, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plitfan
Jag funderar om det finns paralleler mellan de människor som tycker att fitta smakar gott och de individer som köper nerpissade hortrosor via internet.

Att det någonstans efter årtal eller t.o.m decennium utan erfodrad kvinnlig kontakt byggs upp en sådan desperation och längtan att allt som ens påminner om en kvinna blir otroligt sexigt och hett. Speciellt om det har en frän odör.
Kanske lite som de människor som kraschlandat ute i vildmarken och tvingats äta varandra - hunger är den bästa kryddan.

Gillar man inte fitta och fittlukten så är man smygbög.
Citera
2009-07-21, 17:59
Medlem
thessprincesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quuq
Dom flesta tjejer som suger kuk gör inte det för att det är gott utan mer för att dom tror att man måste göra det. Dom flesta jag pratat med tycker att suga kuk är riktigt vidrigt och äckligt.

Det är alltid dom fula och feta som anser att det är gott av någon anledning.

Känner mig nödgad att svara då jag varken är ful eller fet men ändå tycker om att suga kuk.

Varför?
*Jag blir kåt av det
*Jag älskar att min pojkvän blir galen av det

Jag kan utöva denna aktivitet i princip hur länge som helst utan att tröttna, tycker jättemycket om när han håller fast mitt huvud och kör själv, detta kan han dock inte göra direkt utan det funkar fint när man kommit lite längre fram i aktiviteten.
Har inte varit så förtjust i att svälja förut men med min nya bekantskap är det finemang - han är inte jättegrov och kör rätt långt in och då smakar det verkligen ingenting, jag tycker faktiskt det är upphetsande och väldigt intimt.

Halshugg mig om ni vill men jag trivs med detta...
Citera
2009-07-21, 19:16
Medlem
vaselines avatar
Att suga kuk är ju riktigt trevligt! Allra helst en omskuren, så jag slipper den där lite sladdriga förhuden innan den blivit riktigt hård. Gärna också en som inte är för så förbenat lång, så att den går att ta hela vägen ner innan mina halvkänsliga kräkreflexer reagerar. Sen får det gärna vara rakat också, så att pungslickning och vidare ännu längre bak inte slutar i att tungan trasslar in sig i djungel.

Det enda jag verkligen inte klarar av är att ta den ass-to-mouth. Lite konstigt med tanke på att jag inte har några som helst probs att slicka honom så långt in i anus en spetsad tunga bara kan nå
Senast redigerad av vaseline 2009-07-21 kl. 20:11. Anledning: jag missade ett ganska viktigt "inte" i sista stycket
Citera
2009-07-21, 19:18
Medlem
Abstruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaseline
Att suga kuk är ju riktigt trevligt! Allra helst en omskuren, så jag slipper den där lite sladdriga förhuden innan den blivit riktigt hård. Gärna också en som inte är för så förbenat lång, så att den går att ta hela vägen ner innan mina halvkänsliga kräkreflexer reagerar. Sen får det gärna vara rakat också, så att pungslickning och vidare ännu längre bak inte slutar i att tungan trasslar in sig i djungel.

Det enda jag verkligen klarar av är att ta den ass-to-mouth. Lite konstigt med tanke på att jag inte har några som helst probs att slicka honom så långt in i anus en spetsad tunga bara kan nå

Här snackar vi kärlek män sins emellan va?
Citera
2009-07-21, 19:33
Medlem
GodCalledInSicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thessprincess
Snarare ett föredöme för det kvinnliga släktet.
Citera
2009-07-21, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thessprincess
Känner mig nödgad att svara då jag varken är ful eller fet men ändå tycker om att suga kuk.

Varför?
*Jag blir kåt av det
*Jag älskar att min pojkvän blir galen av det

Jag kan utöva denna aktivitet i princip hur länge som helst utan att tröttna, tycker jättemycket om när han håller fast mitt huvud och kör själv, detta kan han dock inte göra direkt utan det funkar fint när man kommit lite längre fram i aktiviteten.
Har inte varit så förtjust i att svälja förut men med min nya bekantskap är det finemang - han är inte jättegrov och kör rätt långt in och då smakar det verkligen ingenting, jag tycker faktiskt det är upphetsande och väldigt intimt.

Jag håller med om allt du skrev. Jag älskar det.
Citera
2009-07-21, 19:58
Medlem
vaselines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abstrus
Här snackar vi kärlek män sins emellan va?
Icke. Jag är af det kvinnliga könet.
Citera
2009-07-22, 00:40
Medlem
Synergys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissUnderstand
Jag gillar när håret är kvar. Helrakat är inte snyggt och det ger mig känslan av att försöka för mycket på något sätt. Det doftar gott i håret och det är mjukt och härligt. Väldigt manligt också. Man kan klippa det lite så att det inte är för långt.. eller trimma. Mmm fint!

MissUnderstand har riktig smak hon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in