Det är så klart inte så att jag har tänkt att slåss med min flickvän. Jag är väldigt nyfiken av mig dock. Min tjej har svart bälte i taekwondo/hapkido och har tränat kampsport (tidigare judo) sen hon var liten. När jag berättade om det för mina kompisar gapflabbade de och sa att hon skulle kunna ge mig mig hur mycket stryk som helst, hur lätt som helst, om hon ville. Jag sa att jag trodde att jag skulle ha en bra chans mot henne, eftersom jag är starkare i överkroppen (jag är 182 cm, väger 78 kg och är hyfsat vätränad - hon är 179, väger ca 66 kg).
Jag har ju förmånen att få se och känna hennes kropp naken titt som tätt och den är minst lika mjuk, len och fin som vilken annan tjej som helst - känns inte som ett dödligt vapen om man säger så. Men enligt mina kompisar är en tjej med svart bälte helt överlägsen vad gäller teknik och snabbhet, så jag skulle i princip inte ha skuggan av en chans mot henne.
Jag skulle tippa att jag skulle ha minst 50% chans att vinna. Men samtidigt - jag vet inget om kampsport. Är jag fel ute?