2009-07-14, 04:50
Medlem
GN'Rs avatar
Min farsa kommer inte heller ihåg exakt hur gammal jag är. Fast bryr mig inte eftersom jag vet att han älskar mig, han är bara inte den sortens person som håller koll på sådant.
Citera
2009-07-14, 04:53
Medlem
Jiiimboohs avatar
Jag kommer aldrig ihåg hur gammal min pappa är.
Citera
2009-07-14, 05:05
Medlem
"Detta gör mig alltid lite ledsen" stinker ju troll lång väg, eller möjligtvis lite småhomo.
Citera
2009-07-14, 05:08
Bannlyst
Mina föräldrar vet hur gammal jag är, men jag är långt ifrån helt hundra på deras åldrar.
Så det är väl inte hela världen om de inte skulle minnas min ålder.

Om man inte har speciellt mycket kontakt längre så är det väl inte så konstigt, eller vad tycker du TS?

Citat:
Ursprungligen postat av ÄruBängEller!
"Detta gör mig alltid lite ledsen" stinker ju troll lång väg, eller möjligtvis lite småhomo.

Eller så är han bara inte lika cool som dig. Jag menar, du visar ju inga känslor - då är man ju cool..
Citera
2009-07-14, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium
Mina föräldrar vet hur gammal jag är, men jag är långt ifrån helt hundra på deras åldrar.
Så det är väl inte hela världen om de inte skulle minnas min ålder.

Om man inte har speciellt mycket kontakt längre så är det väl inte så konstigt, eller vad tycker du TS?

Eller så är han bara inte lika cool som dig. Jag menar, du visar ju inga känslor - då är man ju cool..

Nej vet, helt iskall. ...
Citera
2009-07-14, 05:18
Medlem
puckots avatar
Här är det tvärtom. Jag är sonen och jag lär mig aldrig exakt hur gammal min far är. Det gäller hela familjen, jag har alltid varit dåligt på att minnas deras åldrar av någon anledning. Jag vet givetvis på ett ungefär, men aldrig exakt. Därimot är jag alltid duktig på att minnas födelsedagar, och är väl förutom min syster bäst på att minnas sånt i familjen. Varför jag fungerar så kan jag inte riktigt svara på, har ingen aning faktiskt.

För mig personligen känns det inte som någon big deal. Huvudsaken är att dom älskar mig, alltid har stöttat mig när jag har behövt det, och att dom alltid har varit närvarande under min uppväxt, sen om dom inte kommer ihåg exakt alla detaljer om mig är ju inte hela världen. Hade ju varit värre om dom inte hade vetat någonting överhuvudtaget.

Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Är det normalt att ens föräldrar inte vet hur gammal man är? Varje gång jag fyller år frågar han mig hur mycket jag fyller. Detta gör mig alltid lite ledsen. Farsan är bra på många sätt men jag fattar inte varför han aldrig vet hur gammal jag är. Han är inte dement eller något sånt.
Citera
2009-07-14, 08:35
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Här är det tvärtom. Jag är sonen och jag lär mig aldrig exakt hur gammal min far är. Det gäller hela familjen, jag har alltid varit dåligt på att minnas deras åldrar av någon anledning. Jag vet givetvis på ett ungefär, men aldrig exakt. Därimot är jag alltid duktig på att minnas födelsedagar, och är väl förutom min syster bäst på att minnas sånt i familjen. Varför jag fungerar så kan jag inte riktigt svara på, har ingen aning faktiskt.

För mig personligen känns det inte som någon big deal. Huvudsaken är att dom älskar mig, alltid har stöttat mig när jag har behövt det, och att dom alltid har varit närvarande under min uppväxt, sen om dom inte kommer ihåg exakt alla detaljer om mig är ju inte hela världen. Hade ju varit värre om dom inte hade vetat någonting överhuvudtaget.

Så är det för mig med. Jag är riktigt bra på att komma ihåg födelsedagar, men då det kommer till ålder. Det är det si o så med. Pappas ålder vet jag på ett ungefär. Vet då han är född iaf. Mammas vet jag. Då hon är född bara ett år ca innan Michael Jackson så.

Min syrras ålder kan jag inte, men min brors.

Som sagt: vet då nån fyller men det med ålder är det en annan sak med. Årtal då respektive är fyllda vet jag, men då jag suger på matte så blir det lite svårare att räkna ut så.
Citera
2009-07-14, 08:43
Medlem
LIDMANs avatar
Min syrra och farmor tror alltid att jag är ett år yngre än vad jag är. Men det bryr jag inte mig i. Spelar ändå ingen roll. Men det roliga är att jag ser ut äldre än vad jag är.
Citera
2009-07-14, 08:55
Bannlyst
Senast jag fyllde år så frågade farmor hur det kändes att fylla 14..
Nä farsan har nog ingen större koll på hur gamla folk är, kan väl inte påstå att jag har det heller.
Citera
2009-07-14, 08:56
Medlem
ArmyBarbies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chinozo
Min pappa kallar mig först för min brors namn och sen min mammas namn. Om inte jag säger till han att han sa fel så märker han inte det

Haha, det där känner jag igen. Däremot från min mormor, hon rabblar upp halva släkten innan hon säger rätt namn, killnamn som tjejnamn haha..
Citera
2009-07-14, 09:36
Medlem
ModeKungens avatar
big fucking deal
Citera
2009-07-14, 13:56
Medlem
Orm Ondes avatar
Verkligen inget problem, jag måste räkna efter om någopn frågar hur gamla mina föräldrar eller min syster är, så jag antar att de gör samma sak beträffande mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in