Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Knepig fråga..
Problemen är följande:
1, att få komma till i tjejens mun är sjukt skönt. Enligt mig så är det den absolut skönaste orgasmen. Mycket skönare än att komma inuti en tjej. Dessutom så kan man ta det som ett tecken på att hon verkligen gillar ens sperma, vilket är enormt viktigt för egot.
2, skulle jag möta en tjej som tar satsen, så skulle jag antagligen tycka att hon är rätt äcklig. Inte just för att hon tar min sats i munnen utan för att om hon tar min sats i munnen utan vidare; så lär hon gjort det med andra killar också, och den tanken äcklar mig.
Så alla kvinnor utom oskulder är äckliga? Har du tänkt på att en tjej som sugit kuk förr också har fått den i muttan. Andra killars... det du. Är du muslim?
Citat:
Så dilemmat är uppenbart. Självfallet vill jag att tjejen ska ta min sats i munnen. Men tanken på att hon har gjort det med andra killar skulle antagligen få mig att göra slut med henne, eller tappa intresset ifall vi inte var ihop.
Bäst är det ju om man möter en oskuld.
Jo oskulder kan verkligen suga kuk.... Har du någon som helst sexuell erfarenhet egentligen?
Citat:
Menar, vill man verkligen kyssa en tjej som tagit andra killars sperma i munnen? Inte jag iaf.
Har hört att sperma kan ligga kvar i munnen i upp till två år. Hur man kommit fram till detta vill jag inte veta, och om det är sant; det vet jag ej. Men jag är tämligen säker på att spermiedelar kan ligga kvar i munnen rätt länge.
Hahahaa
Hur gammal är du? Allt du skrivit ovan låter som en väldig omogen ung pojk.