2003-11-29, 18:42
Medlem
unikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOL!!
Det skönaste är att få komma i tjejens munn. Om tjejen sen vill svälja eller spotta spelar ingen roll.

Tycker samma. Skönast orgasm får man av en skön avsugning.
Citera
2003-11-29, 18:50
Medlem
unikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Knepig fråga..

Problemen är följande:

1, att få komma till i tjejens mun är sjukt skönt. Enligt mig så är det den absolut skönaste orgasmen. Mycket skönare än att komma inuti en tjej. Dessutom så kan man ta det som ett tecken på att hon verkligen gillar ens sperma, vilket är enormt viktigt för egot.

2, skulle jag möta en tjej som tar satsen, så skulle jag antagligen tycka att hon är rätt äcklig. Inte just för att hon tar min sats i munnen utan för att om hon tar min sats i munnen utan vidare; så lär hon gjort det med andra killar också, och den tanken äcklar mig.

Så alla kvinnor utom oskulder är äckliga? Har du tänkt på att en tjej som sugit kuk förr också har fått den i muttan. Andra killars... det du. Är du muslim?

Citat:
Så dilemmat är uppenbart. Självfallet vill jag att tjejen ska ta min sats i munnen. Men tanken på att hon har gjort det med andra killar skulle antagligen få mig att göra slut med henne, eller tappa intresset ifall vi inte var ihop.

Bäst är det ju om man möter en oskuld.

Jo oskulder kan verkligen suga kuk.... Har du någon som helst sexuell erfarenhet egentligen?

Citat:
Menar, vill man verkligen kyssa en tjej som tagit andra killars sperma i munnen? Inte jag iaf.
Har hört att sperma kan ligga kvar i munnen i upp till två år. Hur man kommit fram till detta vill jag inte veta, och om det är sant; det vet jag ej. Men jag är tämligen säker på att spermiedelar kan ligga kvar i munnen rätt länge.

Hahahaa

Hur gammal är du? Allt du skrivit ovan låter som en väldig omogen ung pojk.
Citera
2003-11-29, 19:54
Medlem
Varför tycker alla ni killar inte om eran egen spärma.
Själv tycker jag att min spärma är ganska god.
Citera
2003-11-29, 22:07
Medlem
Säkre Sammys avatar
Min personliga reflektion är att jag hellre blir redigt riden än avsugen...
Citera
2003-11-29, 22:16
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
2, skulle jag möta en tjej som tar satsen, så skulle jag antagligen tycka att hon är rätt äcklig. Inte just för att hon tar min sats i munnen utan för att om hon tar min sats i munnen utan vidare; så lär hon gjort det med andra killar också, och den tanken äcklar mig.

Det där håller ju inte. Vad är det som är äckligt? Tror du inte hon har borstat tänderna sedan dess eller? Det är ingenting äckligt med det, det är bara du som gör det till en stor grej, av egen maskin.
Citera
2003-11-29, 22:32
Bannlyst
Det är klart att man kan känna sig äcklad utav tanken att den man älskar (älskar med) har gjort snuskiga saker med andra människor. Man behöver inte känna sig äcklad, men visst. Vissa gör säkert det.

Någon sade att det är "mjukt" att komma i tjejens mun, och nog fan är det det. Otroligt skönt. Sedan om hon verkligen vill HA säden, svälja den osv osv.. Ja, det ger väl en kick. Man får självförtroende. Känns lite mer snopen om hon tycker det smakar apa och spottar ut det.. Visst var det lika skönt att bli avsugen i alla fall, för kroppen. Men för själen så är att hon sväjer skönare..
Citera
2003-11-29, 22:35
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KejCi
Det är klart att man kan känna sig äcklad utav tanken att den man älskar (älskar med) har gjort snuskiga saker med andra människor. Man behöver inte känna sig äcklad, men visst. Vissa gör säkert det.

Någon sade att det är "mjukt" att komma i tjejens mun, och nog fan är det det. Otroligt skönt. Sedan om hon verkligen vill HA säden, svälja den osv osv.. Ja, det ger väl en kick. Man får självförtroende. Känns lite mer snopen om hon tycker det smakar apa och spottar ut det.. Visst var det lika skönt att bli avsugen i alla fall, för kroppen. Men för själen så är att hon sväjer skönare..

Precis. Och då tackar man med en kyss.
Citera
2003-11-29, 22:45
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unikum
Så alla kvinnor utom oskulder är äckliga? Har du tänkt på att en tjej som sugit kuk förr också har fått den i muttan. Andra killars... det du. Är du muslim?

Jo oskulder kan verkligen suga kuk.... Har du någon som helst sexuell erfarenhet egentligen?

Hahahaa

Hur gammal är du? Allt du skrivit ovan låter som en väldig omogen ung pojk.

Vaknade du upp med en kniv i arslet eller? Väx upp din jävla fjant, vill du ha ett seriöst svar så kom med seriösa argument din fjant.
Citera
2003-11-29, 22:50
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av /dev/jesus
Det där håller ju inte. Vad är det som är äckligt? Tror du inte hon har borstat tänderna sedan dess eller? Det är ingenting äckligt med det, det är bara du som gör det till en stor grej, av egen maskin.

Jag tror knappast att alla rester som lägger sig i munnen försvinner om man borstar tänderna. Dessutom så är dom flesta rätt kassa på att använda tandtråd. Och dessutom så är det nog mer en tanke sak. Vill inte ha min tunga där nån annans sperma har varit. Vem fan vet vems sperma det kan ha varit? Kan ju ha varit en negers, en arabs eller rent av en hunds så vitt du vet.. *blää*

Men såklart det mest är en mental grej. Tycker fan tjejer gör bäst i att påstå att dom aldrig gjort det förut. Vem vill ha en tjej som tagit massa andra killars sperma i munnen. Säger nån att han inte har nåt emot det så ljuger han för dig, eller för sig själv..
Citera
2003-11-30, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av /dev/jesus
Precis. Och då tackar man med en kyss.
hmm.. en lätt puss isåfall, inget hångel.
Citera
2003-11-30, 11:03
Medlem
Jag skulle aldrig kunna respektera en tjej som inte sväljer.

Fast å andra sidan tycker jag det är orättvist om hon ska få allt det goda själv utan att dela med sig.
Citera
2003-11-30, 17:37
Medlem
brandmans avatar
Citat:
Säger nån att han inte har nåt emot det så ljuger han för dig, eller för sig själv..

Det är bra att du vet hur alla andra funkar.

Jag skulle inte ha några problem med det, så länge det inte är Dregen i Backyard Babies som vart där.
Men då är det ju enbart psykologiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in