2003-11-30, 18:30
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brandman
Det är bra att du vet hur alla andra funkar.

Jag skulle inte ha några problem med det, så länge det inte är Dregen i Backyard Babies som vart där.
Men då är det ju enbart psykologiskt.

Som sagt, antingen ljuger du för mig, eller så ljuger du för dig själv. Skulle du trivas med tanken på att din tjej som du älskar har tagit 7 andra killars sperma i munnen och svalt det?
Citera
2003-11-30, 18:55
Medlem
Bert-Börjes avatar
Jag grubblade mycket över vad mina flickvänner hade gjort med andra under den tidiga delen av mitt vuxna liv. Att enbart tänka sig hur de på olika sätt legat och gökat med andra kunde göra mig nedstämd en halv dag.

Senare kom jag lyckligtvis på hur jävla oväsentligt det hela egentligen är. Det enda som skulle kunna plåga mig numera skulle vara om tjejen blivit utsatt för nåt obehagligt. Så länge hon har haft trevligt, skönt och utvecklats positivt av sina upplevelser så finns det inget att säga.

Anledningen till att jag lyckats anta detta (i mitt tycke) sunda synsätt är att jag tog tag i saken på ett rakt konkret sätt - nämligen att behandla andra precis som jag själv vill bli behandlad. Jag tror inte att särskilt många skulle uppskatta att ens partner gnällde eller besvärades över vad man har gjort - take it or leave it liksom.

En nyttig lektion för mig var också att jag träffade en extremt uppriktig tjej, som gladeligen redogjorde för precis vad hon varit med om. Det naturliga och självsäkra med detta beteende gjorde att jag aldrig kom på tanken att "lida" för det - snarare blev det lite upphetsande att lyssna på.
Citera
2003-11-30, 20:00
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Som sagt, antingen ljuger du för mig, eller så ljuger du för dig själv. Skulle du trivas med tanken på att din tjej som du älskar har tagit 7 andra killars sperma i munnen och svalt det?

Fan va trångsynt man får vara. Tror du allvarligt talat att alla har samma psykologiska problem som du? För psykiskt är det ju utan tvekan.
Citera
2003-11-30, 23:28
Medlem
brandmans avatar
Citat:

Nu har jag ingen flickvän för tillfället, men jag har faktist haft sex några gånger och det går inte att göra ogjort, och varför skulle jag vilja göra det?
Så jag är också lite begagnad om man säger så.

Så jag hoppas att inte alla tjejer har lika konstig syn på killar som du har på tjejer. för då är det rejält kört!

Tänk på tjejer som blir tillsammans med en kille som tidigare haft rumpsex (jag har anammat detta lysande uttryck), ska dom får ju kanske bajs upp i sin slida!!!!

En begagnad bajs-penis!!!!

Fatta vad äckligt!!!

tur att jag inte är som du och hoppas att få är det...
Citera
2003-12-01, 09:11
Medlem
Dawnriders avatar
Tja

Här var det mer än en lustig åsikt enligt mitt sätt at se på saken.

1. Man måste vara ärliga
2. Om man tycker om varann, så löser det sig.

Naturligtvis är fd bekantskaper en knepig grej, men det får man väl hantera på bästa möjliga vis.

Dock skulle jag vilja göra ett fritt citat från Rocky (THE man).

A: Så, hur känns det att jag har din gamla pulla i mitt kärlekspalats på Kungsholmen..?
B: Hur känns det att veta att de läpparna som du kysser kärleksfullt en gång varit ömt omslingrade runt mitt organ?

Själv tycker jag om det mesta så länge flickan hanterar utrustningen varsamt... varsamt..

En liten hint där till de tjejer som inte greppat det ännu.. eller så är det bara jag.. att ta till grövre metoder i sluttampen får en kille att spruta men fördärvar både känslan och orgasmen. Hum ti dum.
Citera
2003-12-01, 18:33
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av /dev/jesus
Fan va trångsynt man får vara. Tror du allvarligt talat att alla har samma psykologiska problem som du? För psykiskt är det ju utan tvekan.

Vad har detta med psykologiska problem att göra? Självfallet är det mentalt. Blir äcklad av tanken på att min tjej skulle ha gjort något sånt. Och jag tror nog inte att det är särskilt ovanligt att killar resonerar så. Och vad har det med trångsynthet att göra? Är du så jävla trångsynt att du inte tål att andra människor har andra åsikter och värderingar än du själv? Låt mig gissa, du röstade på vänsterpartiet va?
Citera
2003-12-01, 18:38
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brandman
Nu har jag ingen flickvän för tillfället, men jag har faktist haft sex några gånger och det går inte att göra ogjort, och varför skulle jag vilja göra det?
Så jag är också lite begagnad om man säger så.

Så jag hoppas att inte alla tjejer har lika konstig syn på killar som du har på tjejer. för då är det rejält kört!

Tänk på tjejer som blir tillsammans med en kille som tidigare haft rumpsex (jag har anammat detta lysande uttryck), ska dom får ju kanske bajs upp i sin slida!!!!

En begagnad bajs-penis!!!!

Fatta vad äckligt!!!

tur att jag inte är som du och hoppas att få är det...

Jag skulle aldrig ha analsex utan kondom, så jag kan inte riktigt leva mig in i den situationen.
I övrigt så är det nog rätt många som skulle ha problem med sånt. Killar alltså. Känner killar som vägrar bli ihop med tjejer som haft sex med araber och negrer, känner killar hatar det faktum att deras tjejer ens hade haft sex innan dom vart ihop, känner rent av en kille som höll på slå ner sin tjejs ex bara för att han var just hennes ex. Så jag tror inte det är så värst ovanligt.
Tror nog det hör mer till det vanliga än undantaget. Sen är det ju mindre hos en del och mer hos andra.

Sen skall tillägas, att om jag vore tjej så skulle inte jag villja ha en begagnad bajspenis i min mun
Citera
2003-12-01, 18:58
Medlem
brandmans avatar
Citat:
Jag skulle aldrig ha analsex utan kondom, så jag kan inte riktigt leva mig in i den situationen.
I övrigt så är det nog rätt många som skulle ha problem med sånt. Killar alltså. Känner killar som vägrar bli ihop med tjejer som haft sex med araber och negrer, känner killar hatar det faktum att deras tjejer ens hade haft sex innan dom vart ihop, känner rent av en kille som höll på slå ner sin tjejs ex bara för att han var just hennes ex. Så jag tror inte det är så värst ovanligt.
Tror nog det hör mer till det vanliga än undantaget. Sen är det ju mindre hos en del och mer hos andra.

Finns säkert några som resonerar så.
Men du ska inte dra alla över en kam, många av oss inser att tjejer är människor med egna liv och egna upplevelser, precis som vi killar.

Detta tycker jag trots att jag är extremt nyliberal och inte röd någonstans.
Citera
2003-12-01, 19:04
Medlem
TomBombadill

Det är alltid kul att läsa dina inlägg. Min bror tycker exakt som du, han snackar jämt skit om slampiga tjejer och allt annat. Jag tror det är vanligast blanda unga killar att tänka så men man tänker nog annorlunda när man blir äldre... Du är väl 20 år gammal eller hur? Min bror är lika ålder som du.

Jag själv undviker killar som gillar analsex, blir liksom äcklas av tanke att de har haft bajs på kuk..
Citera
2003-12-01, 19:11
Medlem
H.E.L.s avatar
finns bara ett sätt o bota era psykiska problem. Ut o ha sex med en jävla massa brudar...va otrogen.Ge igen för att de har horat innan ni blev ihop...
Citera
2003-12-01, 19:22
Medlem
colds avatar
svälj mina spermier slavinna!!!!!!!
Citera
2003-12-02, 02:12
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Svar ja. Du vet att mycket smuts fastnar mellan tänderna? Och mellan tänderna och tandköttet. Så ja.. Faktum är att du kan ha varit vegetarian i 10 år och ändå kan man hitta spår från kött..

Jag åt en jävligt fin marulk för några år sedan. Undrar om den går att hitta där bland alla spermier som tidigare pojkvänner har lämnat efter sig i käften på mig.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in