2003-11-28, 12:23
Medlem
Så var vi här igen...to swallow or not to swallow...jag menar helt ärligt, jag gör det gärna om det spelar stor roll för er...lite trist bara om en del killar tycker man är as-äcklig?? Ska man göra det eller inte?

Jag tycker inte att det är äckligt, men skulle gärna vilja förstå lite mer om vad exakt det är som är så upphetsande med att svälja?

/ M
Citera
2003-11-28, 12:39
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maria82
Så var vi här igen...to swallow or not to swallow...jag menar helt ärligt, jag gör det gärna om det spelar stor roll för er...lite trist bara om en del killar tycker man är as-äcklig?? Ska man göra det eller inte?

Jag tycker inte att det är äckligt, men skulle gärna vilja förstå lite mer om vad exakt det är som är så upphetsande med att svälja?

/ M

Om du gärna sväljer så gör det då, jag tvivlar starkt på att någon kille tycker det är äckligt. Vad är alternativet till att svälja föresten? Att ta satsen i ansiktet eller på brösten? Personligen så tycker jag det är äckligare, då vill man ju inte gärna kramas direkt efteråt precis..

Vad som är upphetsande med det kan jag inte direkt definiera, jag tycker mer att det är praktiskt än nåt annat (och förbannat jävla skönt då). Men, okej då, det är ganska upphetsande när en kvinna vill ha satsen, lixom. Särskilt om hon har en sån där nöjd min efteråt.
Citera
2003-11-28, 13:45
Medlem
_niclass avatar
Jag är helt på när det gäller att tjejen sväljer. Det får gärna rinna lite ur munnen oxo som i dom flesta porrfilmerna.

Mitt intresse för det kanske beror på att jag sällan fått dom att svälja eller ta satsen i munnen.

Omväxling förnöjer och jag sprutar gärna lite här och där :D
Citera
2003-11-28, 13:46
Medlem
Du lär väl märka om din kille vill att du ska svälja eller inte.
Antingen drar han sig ur och lägger donationen på något annat ställe eller så låter han dig få den i munnen.

Han kan ju knappast komma i munnen på dig och sedan beskylla dig för att vara äcklig som sväljer....

Jag tycker inte att du är äcklig om du sväljer, det är väl en fin kärleksförklaring!
Citera
2003-11-28, 13:46
Medlem
Fortsätt svälj det har sin charm. Måste dock säga att det aldrig kommer att slå att spruta fittan full.
Citera
2003-11-28, 13:48
Medlem
Laments avatar
Tycker det är rätt vidrigt på ngt sätt :P. Om man raggat upp ngn slyna som man tar hårt som fan kan hon gärna svälja. Men t.ex. sin flickvän skulle jag inte vilja mata med sperma.
Citera
2003-11-28, 13:52
Medlem
Robqrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lament
Men t.ex. sin flickvän skulle jag inte vilja mata med sperma.
Förstår dig...Någon annan kan ju ha vart där före dig och fyllt på.
Citera
2003-11-28, 13:53
Medlem
Robqrs avatar
Citat:

/ M
Sug å svälj, trevlig helg
Citera
2003-11-28, 13:57
Medlem
iooo...

...tacktack för alla svar..men...känns någonstans som om jag inte förstår hela grejen med det...var inne en sväng på www.oral-amber.com och hittade en massa asbra filmer...känns lixom mer äkta när killen sprutar i ens mun när man suger och inte tar ut kuken och lixom siktar...hur erotiskt är det? Nån som har ett pass förresten, mitt fungerar inte längre *ledsen i ögat*...

/M
Citera
2003-11-28, 14:06
Medlem
den_godes avatar
Sperman ska fylla musen,det är det den är till för and i love it
Citera
2003-11-28, 14:07
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
...tacktack för alla svar..men...känns någonstans som om jag inte förstår hela grejen med det...var inne en sväng på www.oral-amber.com och hittade en massa asbra filmer...känns lixom mer äkta när killen sprutar i ens mun när man suger och inte tar ut kuken och lixom siktar...hur erotiskt är det? Nån som har ett pass förresten, mitt fungerar inte längre *ledsen i ögat*...

/M

Hur som helst så har killen ingen rätt att tycka att du är äcklig för att han kommer i din mun. Om han tycker det är äckligt så är det ju upp till honom att låta bli.
Citera
2003-11-28, 14:39
Medlem
Sekalovers avatar
Du Maria.
Det är du som bestämmer.Vill du så vill du.
Är det en hyfsad kille respekterar han det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in