Citat:
Ursprungligen postat av maria82
Så var vi här igen...to swallow or not to swallow...jag menar helt ärligt, jag gör det gärna om det spelar stor roll för er...lite trist bara om en del killar tycker man är as-äcklig?? Ska man göra det eller inte?
Jag tycker inte att det är äckligt, men skulle gärna vilja förstå lite mer om vad exakt det är som är så upphetsande med att svälja?
/ M
Tar det från början; Om du suger av en kille så att det går för honom så är det upp till Dig om Du vill att han sprutar i Din mun eller Du tar ut kuken innan. En del tjejer tycker om sperma en del inte. Av dom tjejer o kvinnor som jag har varit tillsammans med så har dom inte tyckt om att få sperma i munnen utan dom har velat avsluta sexet med utlösning för oss båda, dvs i underlivet. Och det är ju där sperman hör hemma! Att sen många killar vill att Du tar sperman i munnen beror på att dom har sett för mycket tokiga porrfilmer och gör man så på film så är det ju bara så att så skall man göra!
Förresten så tycker jag att du själv skall bejaka Ditt sexliv, vill Du göra si eller så så är det upp till Dig, men stå för vad Du gör. Jag tror att i längden tjänar Du på att göra det Du tycker om, gör Du bara som killarna gör så blir Du lätt betraktad som en slampa.