2003-11-28, 15:14
Awaiting Email Confirmation
duvas avatar
Det läckrast är väl ändå när tjejen vet vad hon vill, och säger det.
Tycker du det är ok om han sprutar dig i mun, så vänta inte på vad han ska lägga satsen utan greppa ballen å säg att du vill ha det i munnen.
Han kommer garanterat tycka du är den porrigaste tjej han varit med.

//Duva
Citera
2003-11-28, 15:16
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duva
Han kommer garanterat tycka du är den porrigaste tjej han varit med.

Jag håller med och här helt på din linje, dock säger ju signaturen Lament att han inte skulle vilja att hans flickvän vore så porrig. Om maria82 har otur/tur så kanske hennes kille tycker likadant.
Citera
2003-11-28, 21:49
Medlem
LOL!!s avatar
Det skönaste är att få komma i tjejens munn. Om tjejen sen vill svälja eller spotta spelar ingen roll.
Citera
2003-11-28, 22:03
Bannlyst
Klart att du ska gapa stort så att jag kan få smörja käken på dig!
Sug & svälj, trevlig helg!

/BOozer!!
Citera
2003-11-29, 00:24
Medlem
TomBombadills avatar
Knepig fråga..

Problemen är följande:

1, att få komma till i tjejens mun är sjukt skönt. Enligt mig så är det den absolut skönaste orgasmen. Mycket skönare än att komma inuti en tjej. Dessutom så kan man ta det som ett tecken på att hon verkligen gillar ens sperma, vilket är enormt viktigt för egot.

2, skulle jag möta en tjej som tar satsen, så skulle jag antagligen tycka att hon är rätt äcklig. Inte just för att hon tar min sats i munnen utan för att om hon tar min sats i munnen utan vidare; så lär hon gjort det med andra killar också, och den tanken äcklar mig.

Så dilemmat är uppenbart. Självfallet vill jag att tjejen ska ta min sats i munnen. Men tanken på att hon har gjort det med andra killar skulle antagligen få mig att göra slut med henne, eller tappa intresset ifall vi inte var ihop.

Bäst är det ju om man möter en oskuld. Menar, vill man verkligen kyssa en tjej som tagit andra killars sperma i munnen? Inte jag iaf.
Har hört att sperma kan ligga kvar i munnen i upp till två år. Hur man kommit fram till detta vill jag inte veta, och om det är sant; det vet jag ej. Men jag är tämligen säker på att spermiedelar kan ligga kvar i munnen rätt länge.
Citera
2003-11-29, 00:59
Medlem
brandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Har hört att sperma kan ligga kvar i munnen i upp till två år. Hur man kommit fram till detta vill jag inte veta, och om det är sant; det vet jag ej. Men jag är tämligen säker på att spermiedelar kan ligga kvar i munnen rätt länge.

Jo så är det!

Om den som får det i munnen inte borstar tänderna, tuggar tuggumi, äter eller bildar någon saliv.
Den ska hellst inte vinkla huvudet på något sätt, då kan lite trilla ur munnen eller ner i halsen.

Allvarligt, tror du själv att du har några år gamla matrester i din mun med?
Citera
2003-11-29, 01:51
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brandman
Jo så är det!

Om den som får det i munnen inte borstar tänderna, tuggar tuggumi, äter eller bildar någon saliv.
Den ska hellst inte vinkla huvudet på något sätt, då kan lite trilla ur munnen eller ner i halsen.

Allvarligt, tror du själv att du har några år gamla matrester i din mun med?

Svar ja. Du vet att mycket smuts fastnar mellan tänderna? Och mellan tänderna och tandköttet. Så ja.. Faktum är att du kan ha varit vegetarian i 10 år och ändå kan man hitta spår från kött..
Citera
2003-11-29, 15:42
Medlem
brandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Svar ja. Du vet att mycket smuts fastnar mellan tänderna? Och mellan tänderna och tandköttet. Så ja.. Faktum är att du kan ha varit vegetarian i 10 år och ändå kan man hitta spår från kött..

Jag var tvungen att konsultera min mor som är tandsköterska.
Hon bekräftar att det i extremfall kan lägga sig matrester på konstiga ställen i munnen, men det är knappast något som man behöver oroa sig över.
Citera
2003-11-29, 17:02
Medlem
Tokers avatar
Själva känslan bara att se henne svälja ens spermia är kusligt skön, lite maktkänsla
Citera
2003-11-29, 17:04
Bannlyst
varning för sperma i hår,näsa och öron.. och för kyssar.. :-p
Citera
2003-11-29, 17:08
Awaiting Email Confirmation
\gros avatar
Håller med LOL!! att komma i tjejens mun är klart det skönaste. Sen får hon göra vad hon vill... Förutom att börja hångla med mig
Citera
2003-11-29, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maria82
Så var vi här igen...to swallow or not to swallow...jag menar helt ärligt, jag gör det gärna om det spelar stor roll för er...lite trist bara om en del killar tycker man är as-äcklig?? Ska man göra det eller inte?

Jag tycker inte att det är äckligt, men skulle gärna vilja förstå lite mer om vad exakt det är som är så upphetsande med att svälja?

/ M

Tar det från början; Om du suger av en kille så att det går för honom så är det upp till Dig om Du vill att han sprutar i Din mun eller Du tar ut kuken innan. En del tjejer tycker om sperma en del inte. Av dom tjejer o kvinnor som jag har varit tillsammans med så har dom inte tyckt om att få sperma i munnen utan dom har velat avsluta sexet med utlösning för oss båda, dvs i underlivet. Och det är ju där sperman hör hemma! Att sen många killar vill att Du tar sperman i munnen beror på att dom har sett för mycket tokiga porrfilmer och gör man så på film så är det ju bara så att så skall man göra!
Förresten så tycker jag att du själv skall bejaka Ditt sexliv, vill Du göra si eller så så är det upp till Dig, men stå för vad Du gör. Jag tror att i längden tjänar Du på att göra det Du tycker om, gör Du bara som killarna gör så blir Du lätt betraktad som en slampa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in