Citat:
Ursprungligen postat av al-massiva
idiot de köper inte från sverige utan från somalien ... pengarna måste gå runt ,, men när pengarna kommer till somalier då stannar den där och då blir det kris
ja, världsekonomin är hotad, stoppa pressarna!
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Men det är i alla fall så problemet betecknas i vårt samhälle.
invandringen betecknas positivt i vårt samhälle, det köper du ju inte. så varför i allt annat göra det?
Citat:
Hur du ska organisera ditt 'supersystem' vet ju ingen annan än du än så länge. Och när ska det starta? .
lär nog dröjja ett bra tag, om någonsin.
Citat:
Och fastän 'fattigdom, trångboddhet och arbetslöshet' blir följden så ska vi bara böja oss för denna skräckvision?
Wow! Vilken kämpe du är.
nej, det rationella är att angripa det som gör att invandringen leder till detta givetvis.
Citat:
Men vi stackare som inte jobbar på universitet har ju bara Mona - eller Jimmie-lösningarna att välja på. Känner du till någon annan som erbjuds för tillfället?
halvdystert på den fronten även för mig. det är rajraj eller mona en bra tid framöver. men skadar inte att tänka för det.
Citat:
Nu låter du som din kompis Mona igen. Allt är 'svenskarnas' fel.
läs om läs rätt. att plocka saker ur kontext är pajasartat. doftar ignore snart om du fortsätter i den här stilen.
Citat:
'Arbetslösheten, kriminaliteten och normupplösningen i stora delar av invandrarkretsarna har blivit för stor.'
Pierre instämmer. Svar från mig får du dagen jag skriver något sådant.
Citat:
Att hejda inflödet av det som är negativt gör rimligtvis inte problemet större.
nej, men du kommer inte lyckas hejda inflödet.
Citat:
Fantastiskt att det ska vara så svårt för dig att dra din superlösning.
Men den kanske finns nedskriven på nåt annat ställe.
Om du inte sprider den, så vet du ju vad som händer här i landet. Vill du inte agera? Bara tala i gåtor?
somsagt, ska jag lägga en vecka på att förklara något för dig så får du pynta ett acceptabelt arvode. jag är inte din lärare eller vän.