2009-07-12, 22:56
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FineLilleKarln
Ni "realister" anser att de ändå aldrig kommer att jobba så då är det väl onödigt att tvinga på dem en utbildning?

Vet inte om man kan kalla mig för realist precis?
Men tackar för komplimangen.

Visst är det onödigt att kasta pärlor för svin?
Därför bör väl grovarbete vara ett betydligt vettigare alternativ än högre studier för analfabeterna?
Men du har väl säkerligen ett väldigt bra alternativ till hur negergubben ska kunna försörja sin familj utan bidrag från skattebetalarna.
Citera
2009-07-12, 23:51
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Och hur fan ska den som inte ens gått genom grundskolan med godkända betyg kunna konkurrera med med alla som har godkänd gymnasieutbildning?
Så tillkommer alla med än högre utbildning.

Tvångsarbete är väl ett alternativ för den intelligensbefriade invandrade populationen.
Ingen mat om inte skotta denna väg.
Bör bli jävligt billiga järnvägar och vanliga vägar när invandrarna kommer till och kan realisera sin verkliga potential.

Du menar alltså att vi skall göra den svarta mannen till slav? Låter ju sunt.
Citera
2009-07-13, 00:07
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Du menar alltså att vi skall göra den svarta mannen till slav? Låter ju sunt.

Vi kan väl låta raketforskaren först bevisa sin brist på kompetens och sedan tvinga honom till självförsörjning eller helt enkelt studsa hem till hemlandet.
Citera
2009-07-13, 00:11
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Vi kan väl låta raketforskaren först bevisa sin brist på kompetens och sedan tvinga honom till självförsörjning eller helt enkelt studsa hem till hemlandet.

Och hur många svenskar jobbar som raketforskare?
90% av alla jobb i Sverige skulle han klara hur enkelt som helst.
Citera
2009-07-13, 00:29
Medlem
pherbl0ws avatar
Deras Religon bygger väl på att föda så många som möjligt, dock verkar dom vara ganska jämngamla och frågan är då om det går att föda så många med så korta mellanrum.

Denna summa stämmer säkerligen, men är fanemig orimlig. Vi skattebetalare betalar den här familjen, för att dom flytt eller invandrat till Sverige för lite och ingenting. Nu ska dom bli en Svensk medborgare, bäst för dom att dom här ungarna uppfostras på rätt sätt utan någon farsa som skiter i vilket och inte har någon koll på vad ungar gör på kvällen. Ungdomar, flyktingar och invandrare idag har fått sig ett dåligt rykte och ni vet säkert vad jag pratar om.

Hit kommer dom och förstår, självklart inte alla men jag menar att med så många ungar så hoppas jag farsan har vett i skallen och uppfostrar ungarna som normalsvensken så reparatörer slipper reparera busskurer runt om i landet.
Senast redigerad av pherbl0w 2009-07-13 kl. 00:33.
Citera
2009-07-13, 00:32
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pherbl0w
Deras Religon bygger väl på att föda så många som möjligt, dock verkar dom vara ganska jämngamla och frågan är då om det går att föda så många med så korta mellanrum.

Denna summa stämmer säkerligen, men är fanemig orimlig. Vi skattebetalare betalar den här familjen, för att dom flytt eller invandrat till Sverige för lite och ingenting. Nu ska dom bli en Svensk medborgare, bäst för dom att dom här ungarna uppfostras på rätt sätt utan någon farsa som skiter i vilket och inte har någon koll på vad ungar gör på kvällen. Ungdomar, flyktingar och invandrare idag har fått sig ett dåligt rykte och ni vet säkert vad jag pratar om.

Hit kommer dom och förstår, självklart inte alla men jag menar att med så många ungar så hoppas jag farsan har vett i skallen och uppfostrar ungarna som normalsvensken så reparatörer slipper reparera busskurer runt om i landet.

Muslimer får ha mer än 1 fru.
Citera
2009-07-13, 00:35
Medlem
FineLilleKarlns avatar
Citat:
Men du har väl säkerligen ett väldigt bra alternativ till hur negergubben ska kunna försörja sin familj utan bidrag från skattebetalarna.
Problemet är den svenska skattepolitiken. Skulle somaliefadern börja trädgårdsarbeta hos folk så skulle det ändå ge så lite pengar att han hellre väljer bidragen. Jag tror radikala förändringar måste ske inom skattepolitiken så att Sverige kan bli en dynamisk och konkurrenskraftig mångkulturell nation. Ju fler sådana här radhus-lösningar för invandrade somaliska flerbarnsfamiljer, ju närmare kommer Sverige den liberala utopin. Det är oundvikligt.
Citera
2009-07-13, 00:37
Medlem
pherbl0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Muslimer får ha mer än 1 fru.

Okej där kanske vi har förklaringen, får dom inavla också?

Deras religon är helt jävla åt helvete, är det ingen som håller med? Där borta protesterar man med att spränga sig själv i luften, abdulah wulah sen trycker dom på knappen och tror dom gör någonting bättre och värdigt när dom står där i folkmassan med 50 personer runt om sig.

Åt helvete med Islam. Men människorna själva verkar ju inte heller riktigt funtade som gör såhär, fler fruar osv. Om vi snackar om Sverige så är det ganska orimligt att vi skulle kunna tänka oss ha det, normalsvensken alltså.

Jag upplever invandrare idag, som jag själv uppfattat dom dvs. hetsiga, visar dåligt med respekt, stöddiga och förstör saker. Det jag skrev ovan gäller självklart inte alla, men vafan. Folk som inte sköter sig, folk som kommer hit och förstör, och inte är en värdig svensk och inte kan beté sig som en, far hem vart än det är. Vet eller känner folk utifrån, som faktiskt kan beté sig, men dom är fan få. Några andra är inte välkommna som kamrater till mig.
Citera
2009-07-13, 00:40
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Och hur många svenskar jobbar som raketforskare?
90% av alla jobb i Sverige skulle han klara hur enkelt som helst.

Enkelt för dig att påstå.
Om det nu är så lätt att negern kan klara så många jobb så kan du väl vara så vänlig att precisera vilka, på ett ungefär.
Inte bara höfta till så som du kanske vill fantisera till verkligheten.
Kom igen nu och presentera hur det ligger till!
Citera
2009-07-13, 00:42
Medlem
Citat:
Problemet är den svenska skattepolitiken. Skulle somaliefadern börja trädgårdsarbeta hos folk så skulle det ändå ge så lite pengar att han hellre väljer bidragen. Jag tror radikala förändringar måste ske inom skattepolitiken så att Sverige kan bli en dynamisk och konkurrenskraftig mångkulturell nation. Ju fler sådana här radhus-lösningar för invandrade somaliska flerbarnsfamiljer, ju närmare kommer Sverige den liberala utopin. Det är oundvikligt.

tjänar han mer än riksnorm+skälig hyra så reder det sig. visst, bostadsbidrag etc. är ju även de inkomstprövade, men ser vi t ex. på barnbidraget som utgör lejonparten av deras försörjning får de ju behålla detta och när de bott 3 år i sverige förlorar de hela socialstödet (genom att övriga bidrag överstiger normbelopp) så nja, du är lite fel ute faktiskt.
Citera
2009-07-13, 00:43
Medlem
StigAllans avatar
Citat:

Ja visst bör vi anpassa den Svenska skattepolitiken så att den är fungerande även för analfabetiska Somalier.
Självklart bör vi ta hänsyn till alla som har det svårt på vårt klot.
IRONI!
Citera
2009-07-13, 00:43
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Enkelt för dig att påstå.
Om det nu är så lätt att negern kan klara så många jobb så kan du väl vara så vänlig att precisera vilka, på ett ungefär.
Inte bara höfta till så som du kanske vill fantisera till verkligheten.
Kom igen nu och presentera hur det ligger till!

För att göra det enkelt så presenterar jag de jobb han inte skulle kunna klara om han inte är smart.

Forskning och utveckling.
Har för mig att det är mindre 10% som jobbar med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in