2009-07-09, 05:35
Medlem
Leilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
OnT: Bra sex innebär att ta fram grottmannen/grottkvinnan i sig själv. Bra sex är alltså ett tillstånd som ligger så långt borta från allt vad feminism heter som möjligt. I orgasmens ögonblick återskapas den rätta ordningen, och både man och kvinna känner naturens sanna ordning.

Där fick hon så hon teg.

Men alla kan nog inte bete sig avslappnat i sex-akten. Många känner sig osäkra. Vissa kan vara oerhört blyga. Man måste ju kunna släppa alla hämningar när man har sex, oavsett om man är kvinna eller man. Så visst, djuriskt kan det bli. Men vi människsor är ju djur.
Citera
2009-07-09, 10:18
Medlem
nakenhanss avatar
Feministiskt skuldbeläggande

Citat:
Ursprungligen postat av Leila
Där fick hon så hon teg.

Men alla kan nog inte bete sig avslappnat i sex-akten. Många känner sig osäkra. Vissa kan vara oerhört blyga. Man måste ju kunna släppa alla hämningar när man har sex, oavsett om man är kvinna eller man. Så visst, djuriskt kan det bli. Men vi människsor är ju djur.

Nej alla kan nog inte bete sig avslappnat i sex-akten och feminismen är till stor del skyldig till detta efter som feminismen gör att man ska känna sig smutsig, osäker och rädd. Det är fult att njuta av sex såvida inte det är feministisk sanktionerad och godkänd sex som då inte är fult!

Avslöja feminismen!
Citera
2009-07-09, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Googla bend-over-boyfriend. Återkom om en vecka och berätta hur det gick.

Hahaha. Det gick skitbra. Nu är vi uppe i 2. Fler?
Citera
2009-07-09, 20:31
Medlem
BrownEyedBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakenhans
Nej alla kan nog inte bete sig avslappnat i sex-akten och feminismen är till stor del skyldig till detta efter som feminismen gör att man ska känna sig smutsig, osäker och rädd. Det är fult att njuta av sex såvida inte det är feministisk sanktionerad och godkänd sex som då inte är fult!

Avslöja feminismen!

jag tror snarare att det är kristendomens fel. fråga din farmor vad hon tror det var som gjorde henne "smutsig, osäker och rädd"

de (tjejer) jag känner som kallar sig feminister är de som har det mest utsvävade sexlivet, man anser sig ha lika stor rätt att njuta av sex som män har
Citera
2009-07-09, 21:32
Bannlyst
Älskar att brutalt rövknulla brudar man släpat hem från krogen. Och som man under hela kvällen låtsas vara en feminist för. De blir lite smått förvånade när man spänner på dem i bajjan med ett oj det blev fel hål. Men fan vi kör på.
Citera
2009-07-09, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DarkCrow
Älskar att brutalt rövknulla brudar man släpat hem från krogen. Och som man under hela kvällen låtsas vara en feminist för. De blir lite smått förvånade när man spänner på dem i bajjan med ett oj det blev fel hål. Men fan vi kör på.

Och det handlar väl inte bara om radikalfeminister va? Utan "brudar" vilka som?
Citera
2009-07-09, 23:30
Medlem
nicerpms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudrun-avSkyman
Din stackare! Om det inte vore för att jag tycker synd om dig, skulle jag aldrig ha svarat i den här tråden. men du behöver träffa en sann feminist som kan lära dig vad kvinnor njuter av.

Att rida en man är den säkraste vägen till orgasm för en kvinna. Dels kan kvinnan själv bestämma takten och dels kan kvinnan luta sig fram och gnida sin klitoris mot mannens blygdben närhelst det behagar henne.

Men glöm aldrig att sex och njutning aldrig kan blandas ihop med kamp för att få orgasm.

Hmm? Hem och skola? du vet att 90% av alla kvinnor jag pratat med säger att du ljuger...
Citera
2009-07-10, 00:00
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Din stackare! Om det inte vore för att jag tycker synd om dig, skulle jag aldrig ha svarat i den här tråden. men du behöver träffa en sann feminist som kan lära dig vad kvinnor njuter av.

Problemet med er feminister är att ni aldrig talar om er själva, utan ni talar ÅT andra kvinnor.

Så rid du på din kille och gnid klittan mot hans blygdben om det ger dig orgasm.

Men låt oss andra kvinnor får avgöra själva vad som känns rätt för dem och får orgasmer av.

Citat:
Ursprungligen postat av nicerpm
Hmm? Hem och skola? du vet att 90% av alla kvinnor jag pratat med säger att du ljuger...

Precis..
Fast jag har löjligt otroligt lätt för att få orgasmer så har jag fan aldrig lyckats att få orgasm på det sättet som "Gudrun avShyman" beskriver med att rida och luta sig framåt för att gnidaklitta mot mannens blygdben..
Men en härlig djurisk bakifrån, när jag får tillgång att svanka mycket med ryggen oj oj oj, inte svårt alls att få 1-3 orgasmer (både vaginala och klitta)..
Citera
2009-07-11, 02:20
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Att rida en man är den säkraste vägen till orgasm för en kvinna. Dels kan kvinnan själv bestämma takten och dels kan kvinnan luta sig fram och gnida sin klitoris mot mannens blygdben närhelst det behagar henne.

Men glöm aldrig att sex och njutning aldrig kan blandas ihop med kamp för att få orgasm.

Men lilla gumman. Därför förstår du oss inte. Du gillar inte män...

Ingen vill ligga med feministarslen! Enkelt!
Citera
2009-07-11, 02:25
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leila
Där fick hon så hon teg.

Släpp hämmningarna och njut bb!
Citera
2009-07-11, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brainfuck
Feminismen förespråkar...

Citat:
...att kvinnorna inte ska ställa sig under mannen, men rent biologiskt för att få till ett lyckat samlag där kvinnan verkligen njuter så är det ett måste.

Citat:
men missionären, feministernas favoritställning

Citat:
"Doggystyle" som det så fint heter, ger däremot denna stimulans

Citat:
Just doggystyle verkar vara nåt slags tabu bland feministerna då man inte längre kan se varandra i ögonen och "älska"

Roligaste tråden på länge.

Vi kan väl vara överrens om att smaken är som baken.
Och i bland vill man ha sex bakifrån. Oavsett vad man har för politiska åsikter.
Senast redigerad av leoni 2009-07-11 kl. 04:12.
Citera
2009-07-11, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior

Ingen vill ligga med feministarslen! Enkelt!

Tror du på det där själv eller? Isåfall kan jag berätta att det t.om finns killar som tänder på att dunka på en feminist, eller någon som ägnat sig åt att studera genus. Hur jag vet det kan vi lämna osagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in