2009-07-08, 06:50
Bannlyst
Feminismen förespråkar att kvinnorna inte ska ställa sig under mannen, men rent biologiskt för att få till ett lyckat samlag där kvinnan verkligen njuter så är det ett måste. "Klitoris behöver bli stimulerad" snackas det om, men missionären, feministernas favoritställning, ger inte denna stimulans utan att hjälpa till själv, med händerna tex. "Doggystyle" som det så fint heter, ger däremot denna stimulans, pungen slås mot klittan och kvinnan blir som galen av det, det är också den naturliga ställningen.

Just doggystyle verkar vara nåt slags tabu bland feministerna då man inte längre kan se varandra i ögonen och "älska", något förnedrande, det går ju absolut inte för sig i feminismens spår, "vi ska ju va jämställda".

Så, vad vill jag diskutera? Jo att feminismen egentligen har blandat ihop det här men jämställdhet och deras egna misslyckanden och tar ut det på sina medsystrar, det är inte männen det är fel på, att det är feministerna som förespråkar något som inte är biologiskt ultimat. (Som att inte träna eller gå ut i solen alls bara för att , "nu behöver vi ju inte det, samhället är ju utvecklat och jämställt så jag överlever ändå".)
Citera
2009-07-08, 13:58
Medlem
WordWarriors avatar
Ja, men mina erfarenheter visar att tjejer och kvinnor naturligtvis är lika vad gäller bästa ställningen. Det som brukar uppskattas mest är rejält klittslickande och sugande, och ganska hårt knullande i olika ställningar. Och för sin egen skull avslutar man ibland med att tömma sig i hennes mun. Och javisst, det är ju lite djuriskt...

Vad feminister vill eller inte vill ha i sängen bryr jag mig i övrigt inte om. Jag har inte sex med sådana människor.

PS. WW lämnar aldrig en kvinna utan orgasm. Helst ska det vara flera...
Citera
2009-07-08, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior

Tror bara du skryter! Bevisa
Citera
2009-07-08, 19:15
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severiano
Tror bara du skryter! Bevisa

Nej, jag orkar med flera...

WW lämnar aldrig en kvinna utan orgasm. Helst ska det vara flera...
Citera
2009-07-08, 19:17
Bannlyst
Citat:
Nej, jag orkar med flera...

WW lämnar aldrig en kvinna utan orgasm. Helst ska det vara flera...

Påstående! Källa?
Citera
2009-07-08, 19:22
Bannlyst
Många kvinnor är inte alls så intresserade av sex som man kan tro om man läser tidningar etc. De har svårt att få orgasm eller får aldrig orgasm. Det är tabu att prata om det här. Men så är det. Jag vet många tjejer som bara "ställer upp" eller fejkar orgasmer för att få det överstökat eller för att få killen att må bra. Ingen vågar säga som det är till killen/killarna eftersom det kan få negativa konsekvenser på olika sätt...
Citera
2009-07-08, 19:24
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severiano
Påstående! Källa?

Vore lite taskigt att lägga ut en lång lista med namn och telefonnummer här, varav även ett antal till olika bordeller runt om i Europa...

OnT: Bra sex innebär att ta fram grottmannen/grottkvinnan i sig själv. Bra sex är alltså ett tillstånd som ligger så långt borta från allt vad feminism heter som möjligt. I orgasmens ögonblick återskapas den rätta ordningen, och både man och kvinna känner naturens sanna ordning.
Citera
2009-07-08, 19:28
Bannlyst
Citat:
OnT: Bra sex innebär att ta fram grottmannen/grottkvinnan i sig själv. Bra sex är alltså ett tillstånd som ligger så långt borta från allt vad feminism heter som möjligt. I orgasmens ögonblick återskapas den rätta ordningen, och både man och kvinna känner naturens sanna ordning.

Det där är önsketänkande. Krisen är djupare än så. Kris och kris? De flesta tjejerna vill inte ha så mycket sex, men de säger tvärtom naturligtvis till killarna. För det är sån man ska vara idag.
Citera
2009-07-08, 19:29
Medlem
sommarlovs avatar
Ja, pryd kvinna ställer sig inte på alla fyra.
Konstigt, det är en bra ställning, jag kommer åt med både ryggklining, rumpmassage och sensuella smekningar...
Citera
2009-07-08, 19:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Ja, pryd kvinna ställer sig inte på alla fyra.
Konstigt, det är en bra ställning, jag kommer åt med både ryggklining, rumpmassage och sensuella smekningar...

Men de flesta normalt funtade tjejer har väl inget problem med detta nuförtiden. Inte vad jag märkt, de gillar det ju. Tjejer vill bli TAGNA, så är det, och så kommer det alltid att vara.

Citera
2009-07-08, 19:33
Bannlyst
Är den här tråden något slags skämt?

Sexuella positioner kontra jämställdhet?

Alla tjejer behöver inte klitorisstimuli för att komma för övrigt.
Det finns dessutom fler sexställningar än missionär och doggy. Det kanske du kommer att få erfara när du blir lite äldre....

Att rida är ett exempel.
Citera
2009-07-08, 19:35
Medlem
brisingamens avatar
Citat:

Helst flera orgasmer, eller helst flera kvinnor ?

Jag tror att det är en fråga om att våga/kunna ge sig hän och njuta utan att tänka (som de flesta män verkar kunna) Om jag hamnat i säng med någon jag inte tänder på (fråga inte hur det kunnat hända ) så kommer jag inte hur mycket han än håller på- dvs en oförmåga att " koppla bort" honom .

Killar däremot verkar kunna knulla vilka skåp som helst och komma utan problem. Är det däremot en kille som jag tycker är riktigt het behöver han i princip inte göra någonting för att jag ska komma. Så funkar jag i alla fall.

Slutsatsen jag drar är att kvinnor hade mått bättre av att tillägna sig ett mer manligt och pragmatiskt synsätt på sex och män- det borde feminismen uppmuntra tycker jag. Istället för att smutskasta männens sexualitet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in