Citat:
Ursprungligen postat av brainfuck
Feminismen förespråkar att kvinnorna inte ska ställa sig under mannen, men rent biologiskt för att få till ett lyckat samlag där kvinnan verkligen njuter så är det ett måste. "Klitoris behöver bli stimulerad" snackas det om, men missionären, feministernas favoritställning, ger inte denna stimulans utan att hjälpa till själv, med händerna tex. "Doggystyle" som det så fint heter, ger däremot denna stimulans, pungen slås mot klittan och kvinnan blir som galen av det, det är också den naturliga ställningen.
Just doggystyle verkar vara nåt slags tabu bland feministerna då man inte längre kan se varandra i ögonen och "älska", något förnedrande, det går ju absolut inte för sig i feminismens spår, "vi ska ju va jämställda".
Så, vad vill jag diskutera? Jo att feminismen egentligen har blandat ihop det här men jämställdhet och deras egna misslyckanden och tar ut det på sina medsystrar, det är inte männen det är fel på, att det är feministerna som förespråkar något som inte är biologiskt ultimat. (Som att inte träna eller gå ut i solen alls bara för att , "nu behöver vi ju inte det, samhället är ju utvecklat och jämställt så jag överlever ändå".)
Din stackare! Om det inte vore för att jag tycker synd om dig, skulle jag aldrig ha svarat i den här tråden. men du behöver träffa en sann feminist som kan lära dig vad kvinnor njuter av.
Att rida en man är den säkraste vägen till orgasm för en kvinna. Dels kan kvinnan själv bestämma takten och dels kan kvinnan luta sig fram och gnida sin klitoris mot mannens blygdben närhelst det behagar henne.
Men glöm aldrig att sex och njutning
aldrig kan blandas ihop med kamp för att få orgasm.