2009-07-11, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
Tror du på det där själv eller? Isåfall kan jag berätta att det t.om finns killar som tänder på att dunka på en feminist, eller någon som ägnat sig åt att studera genus. Hur jag vet det kan vi lämna osagt.

Dem vill man ju ta hårt i pruppen!

Det jag vänder mig mest emot är när folk som gudrun här anser sig veta vad andra människor njuter av sexuellt. Dels är det väldigt individuellt och dels varierar det från gång till gång. Det vanligaste sättet för min dam att få orgasm är att bli fasthållen och tagen hårt. Däremot skulle jag aldrig få för mig att säga att alla tjejer vill bli fasthållna och tagna hårt.

Att tala för andra i något så privat och individuellt som sex där man sällan har insyn i andra människors liv är att vara ute på väldigt tunn is.
Citera
2009-07-11, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fateless
Dem vill man ju ta hårt i pruppen!

Det jag vänder mig mest emot är när folk som gudrun här anser sig veta vad andra människor njuter av sexuellt. Dels är det väldigt individuellt och dels varierar det från gång till gång. Det vanligaste sättet för min dam att få orgasm är att bli fasthållen och tagen hårt. Däremot skulle jag aldrig få för mig att säga att alla tjejer vill bli fasthållna och tagna hårt.

Att tala för andra i något så privat och individuellt som sex där man sällan har insyn i andra människors liv är att vara ute på väldigt tunn is.

Jag tror inte gudruns syfte var att proklamera och förklara vad alla andra människor njuter av sexuellt, hon konstaterade dock att rida är ett bra sätt för många kvinnor att uppnå orgasm och det tror jag absolut att det är eftersom vi själva kan bestämma mycket i den ställning, samt att killen kommer åt att stimulera på ett helt annat sätt. Ts verkar ju tro att kvinnor bara njuter av att vara undergivna mannen.
Citera
2009-07-11, 15:15
Medlem
Krappfiskarns avatar
Vilken tråd, jag förväntade mig en frågeställning som "är rida en feministisk ställning såsom mot väggen?".

Vissa kvinnor kommer lätt via missionären, andra via att rida, andra kan inte komma under sexakten oavsett vem de är med eller vilka sexställningar som används. En kvinna jag hade sex med hade svårigheter att komma medan hon red, men det skjöt i höjden direkt när hon var överst men jag gjorde arbetet. Jag tvivlar på att det är någon magisk ställning som fungerar på alla kvinnor.
Citera
2009-07-11, 15:36
Medlem
Pseud0nyms avatar
TS lever i en värld av fördomar. Att knulla feminister är ungefär som att knulla vanliga tjejer. Faktiskt. Har aldrig träffat någon feminist som är principiellt mot att ha sex utan ögonkontakt. Herregud.

edit: Appropå "ingen vill ligga med feminister": Jag föredrar faktiskt feminister, och jag är en snygg, karismatisk man i 20-årsåldern
Senast redigerad av Pseud0nym 2009-07-11 kl. 15:42.
Citera
2009-07-11, 15:43
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pseud0nym
Appropå "ingen vill ligga med feminister": Jag föredrar faktiskt feminister, och jag är en snygg, karismatisk man i 20-årsåldern

Ja, en del har lite perversa böjelser. Vissa gillar kiss och bajs, andra feminister.
Citera
2009-07-11, 15:44
Medlem
Citat:

edit: Appropå "ingen vill ligga med feminister": Jag föredrar faktiskt feminister, och jag är en snygg, karismatisk man i 20-årsåldern

Du får nog lägga upp bilder samt filmer med dig på krogen raggandes och förandes tal innan vi går på den!
Citera
2009-07-11, 15:44
Bannlyst
Citat:
TS lever i en värld av fördomar. Att knulla feminister är ungefär som att knulla vanliga tjejer. Faktiskt. Har aldrig träffat någon feminist som är principiellt mot att ha sex utan ögonkontakt. Herregud.

Även om jag inte längre väljer att kalla mig feminist, så hej....

Citera
2009-07-11, 15:46
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag tror inte gudruns syfte var att proklamera och förklara vad alla andra människor njuter av sexuellt, hon konstaterade dock att rida är ett bra sätt för många kvinnor att uppnå orgasm och det tror jag absolut att det är eftersom vi själva kan bestämma mycket i den ställning, samt att killen kommer åt att stimulera på ett helt annat sätt. Ts verkar ju tro att kvinnor bara njuter av att vara undergivna mannen.

De flesta kvinnor njuter av att vara undergivna mannen i sängen. Allt annat är fucking baloney.

PS. Vad fin du är på din nya avatar, är det du baby?
Citera
2009-07-11, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
De flesta kvinnor njuter av att vara undergivna mannen i sängen. Allt annat är fucking baloney.

PS. Vad fin du är på din nya avatar, är det du baby?

Dina egna erfarenheter gällande den saken utgör knappast bevis för vad kvinnor i allmänhet föredrar i sängen.

Nej, det är inte jag. Det är chefsekreteraren i Mad Men.
Citera
2009-07-11, 16:05
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Dina egna erfarenheter gällande den saken utgör knappast bevis för vad kvinnor i allmänhet föredrar i sängen.

Nej, det är inte jag. Det är chefsekreteraren i Mad Men.

Så fem stycken längre relationer räknas inte helt plötsligt?
Citera
2009-07-11, 16:09
Bannlyst
Citat:

Enligt de feministtjejerna jag känner så tar inte feminismen slut vid sängkanten. Men det kanske bara är en falsk jargong? Vad vet jag om sanningen i deras fall... Jag är inte läbbare
Citera
2009-07-11, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Så fem stycken längre relationer räknas inte helt plötsligt?

Klart dom räknas, men vad 5 personer föredrar säger ganska lite om vad 3 miljarder andra kvinnor föredrar, eller hur? Jag tror inte att det är helt otroligt om majoriteten föredrar att vara undergivna, men det är ganska svårt att veta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in