Citat:
Ursprungligen postat av
Falafeln
Nej, den loggade in automatiskt.
Nä, det visade sig vara gästkontot ändå. Kunde inte ändra något i kontrollpanelen utan administratörens tillåtelse. Installerade iaf om hela windows igen, och denna gången satte jag inget lösenord på admin-kontot, så nu verkar det rulla på