Citat:
Ursprungligen postat av
Ninja4Life
Ah, det tänkte jag inte på. Snabbt och billigt. Tack för tipset!
Jag har dock lite svårt att bedöma risken med en release från bukten. Riskerar man att ladda ner en hackad kopia och bli en slav i ett botnet etc?
Förstå inte varför svenska och vanliga användare av datorer och internet ska vara så paranoida?
Det finns på välsorterade källor rena ISO-filer med utbud av olika Windows.
Men är du fortfarande osäker på detta så finns alltid någon Linuxdist som då ligger som open source.
Men är du ute efter någon Windows så ställ frågan under Fildelning/REQ-tråden.