2012-08-10, 16:54
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tihelo
Nej, ingen säkerhetskopia gjordes vad jag minns. Vad är operativsystem? Windows 7?
I'm so lost!

Finns det inget hemligt trick som återställer datorn på ett snabbare sätt?

Synd. Funderar på om det finns någon återställningspartition på datorn. Har du kvar instruktionsböckerna? Kolla där och se vad det står.

Ja, precis. Windows 7 är ett operativsystem.
Citera
2012-08-10, 16:55
Medlem
tihelos avatar
Neh, jag ger upp och köper en ny dator. Tack för er hjälp <3
Citera
2012-08-10, 17:06
Moderator
MondoBizarros avatar
ÖDOI ►Windows
/Mod
Citera
2012-08-10, 17:18
Medlem
Behöver man köpa Windows 8 som finns gratis på deras hemsida? Vet att det är "beta" men ändå.
Citera
2012-08-10, 17:20
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redhawksuper11
Behöver man köpa Windows 8 som finns gratis på deras hemsida? Vet att det är "beta" men ändå.

Behöver köpa för vad då? Den som finns på deras hemsida är som du säger en beta, som slutar att fungera om ett tag. Vill du använda Win8 på din dator efter det får du antingen köpa det eller ladda ner det olagligt och "cracka" det
Citera
2012-08-10, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Behöver köpa för vad då? Den som finns på deras hemsida är som du säger en beta, som slutar att fungera om ett tag. Vill du använda Win8 på din dator efter det får du antingen köpa det eller ladda ner det olagligt och "cracka" det

Okej, då förstår jag.. Då åter till min fråga. Kan man använda Windows 7 USB/DVD tool och använda en pirat-Win7? Eller måste den vara licensierad eller vad man ska säga. Isf, kan någon länka en .iso för Win7 som fungerar bra
Citera
2012-08-10, 17:27
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Okej, då förstår jag.. Då åter till min fråga. Kan man använda Windows 7 USB/DVD tool och använda en pirat-Win7? Eller måste den vara licensierad eller vad man ska säga. Isf, kan någon länka en .iso för Win7 som fungerar bra

Använda till vad? Nej, du får leta upp det själv. Inte tillåtet att varken länka eller efterfråga länkar till sådant
Citera
2012-08-10, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Använda till vad? Nej, du får leta upp det själv. Inte tillåtet att varken länka eller efterfråga länkar till sådant

Alltså eftersom det är Windows "program" kanske den känner av att den är en pirat-kopia? Okej.. Tänkte bara om någon vet om det fungerar. Alltså att bränna en piratkopierad Win7 till USB med Windows DVD/USB tool program.
Citera
2012-08-10, 17:47
Medlem
Citat:
Alltså eftersom det är Windows "program" kanske den känner av att den är en pirat-kopia? Okej.. Tänkte bara om någon vet om det fungerar. Alltså att bränna en piratkopierad Win7 till USB med Windows DVD/USB tool program.

tror inte det men här är ett bra prog för ändamålet http://wintoflash.com/home/en/

mvh
t
Citera
2012-08-11, 10:48
Medlem
claymanns avatar
jag skall sälja min bärbara, den har ett förinstallerat windows 7. Hur kan jag formatera om datorn.

Jag har ingen backup.

Kan man tanka hem piratkopierat windows 7 men sedan skriva in uppgifterna som står på oem märket under datorn?

Eller kan man på annat sätt bara boota direkt från windows?
Citera
2012-08-11, 11:18
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claymann
jag skall sälja min bärbara, den har ett förinstallerat windows 7. Hur kan jag formatera om datorn.

Jag har ingen backup.

Kan man tanka hem piratkopierat windows 7 men sedan skriva in uppgifterna som står på oem märket under datorn?

Tips:

Sök i tråden eller på forumet då detta har varit uppe flertal gånger.
Citera
2012-08-11, 12:34
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claymann

Jag har ingen backup.

Läs manualen, det står där hur du fabriksåterställer den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in