Citat:
Ursprungligen postat av swaapth
Jag försökte installera om mitt windows med dock var det nog fel på skivan så allt stannade vid 38 %. Så jag tog ur skivan för att rengöra den. Nu kommer det endast upp nåt bios-skit... Jag har en bild på vad som kommer upp ¨då jag tryckt F2.. sen händer det ingenting... Kan någon hjälpa mig.
HP notebook.
har du provat att starta om datorn?
annars finns där troligen recovery partion som du kan använda att återställa med ,kolla manualen
mvh
t