Inte säker på om jag är i rätt tråd men testar iaf.
Har nyligen blivit infekterad av virus och tog bort några filer som Malwarebytes sa var farliga, backdoor´s mm. Tydligen hade systemfiler blivit infekterade och därför tagits bort med.
Nu när jag startar datorn i vanligt läge kan jag inte logga in. Innan windows-ikonen och inloggnings-grejset kommer kommer det upp en varning som säger att inloggninsprocessen inte kan startas för det saknas en loggfil, ungefär.
Kan man hitta de filer som behövs för inloggning på nätet eller måste jag formatera och installera om alltihop? Kruxet är att jag har en dator som var färdiginstallerad vid köp så jag har ingen windows-cd :S
Kan man i felsäkert läge kolla vilka filer det är som saknas? Please help
Jag har Windows Vista Home Edition för övrigt.