2003-12-06, 20:33
Awaiting Email Confirmation
\gros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkkorven!
Hmm.. Opiater tenderar ju att ha en rakt motsatt effekt, dvs centraldämpande. Just den starka fysiska avslappningen och den sömniga euforin är utmärkande för opiater.

Om du syftar på "ovanligt upppiggande effekt" så var det som jag sa ovanligt och skillde sig en aning från vad jag brukar röka. Lite skum känsla med andra ord. Nu orkar jag inte skriva en rapport men kan hänvisa till att på http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=3506 nämns nåt som "positive mood lift".
2003-12-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RIP-Polaris
Jaja, känns som topicen glidit iväg lite.....

För att återgå till kärnfrågan: Om man inte känner för att stå o frysa mitt i vintern i kungsan, vart gå då?
Precis, nyfiken på detta
2003-12-07, 03:04
\gros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RIP-Polaris
Jaja, känns som topicen glidit iväg lite.....

För att återgå till kärnfrågan: Om man inte känner för att stå o frysa mitt i vintern i kungsan, vart gå då?

Ja... Jag känner en som har t-centralen som sitt huvudkontor så att säga. Killen brukar pendla mellan åhlens och kungsträgården beroende var han stämmer mötet.

Om du inte har någon kontakt som du kan ringa till så föreslår jag att du antingen frågar någon kompis om de har någon kontak eller fråga "någon som känner någon". Det är så jag brukar göra när jag vill få tag på något.

Annars skulle jag inte riskera att fråga en främlig om priset på en 5a. Finns redan tillräckligt med poliser med invandrarbackgrund som försöker framstå som langare.

Lycka till!
2003-12-07, 10:55
Citat:
Ursprungligen postat av \gro

Annars skulle jag inte riskera att fråga en främlig om priset på en 5a. Finns redan tillräckligt med poliser med invandrarbackgrund som försöker framstå som langare.

Lycka till!

Förklara dig! det är väll allmänt känt att polisen i sverige inte får provocera fram brott...så vad menar du?
2003-12-07, 16:29
\gros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quenser
Förklara dig! det är väll allmänt känt att polisen i sverige inte får provocera fram brott...så vad menar du?
De provocerar inte fram några brott heller. Däremot så försöker de smälta in i "mängden" för att bevaka misstänkta langare och inte skrämma de.
2003-12-07, 18:14
Bannlyst
Jag brukar betala 350 kr/ för 5g som är bra...
2003-12-09, 02:25
Medlem
Psykozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3ric
Jag brukar betala 350 kr/ för 5g som är bra...

Och du ville komma fram till? Hur som helst.
T-centralen är ju allmänt känd för vilket hak det är... Sett flera gånger personer som har dealet i stort sett helt synligt!
2009-11-09, 18:33
Medlem
Reggie93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abstract
Om man inte har någon kontakt som säljer, var är bästa (säkraste) stället i Stockholm att handla? Ungefär vad är gatupriset i stan just nu? Kom hem precis efter en vecka i Amsterdam som gav mersmak....

Skicka gärna ett PM om ni inte vill skylta med tipset över hela webben.

Bump,

undrar om någon skulle kunna ge en liten uppdatering på det som TS skrev, gatupriser och lite info om rökat som kretsar i sthlm just nu. Och ang ställen att handla så Kungsan känns inte så frästande nu på hösten och T-centralen känns lite grötig att hitta någon på. Finns det några andra ställen där det står gatuförsäljare? (ej skitställen som plattan dock...)
2009-11-09, 18:43
Medlem
Sånt finns inte bland normalt folk. Att sälja till random person på gatan är för riskabelt. Annars prova fontänen vid Gallerian där på malmskillnadsgatan. Där hänger det löst folk lite då och då.
2009-12-17, 20:57
Medlem
RMBKKs avatar
Är inte det här brott mot typ 1.09?
2009-12-18, 13:59
Medlem
enjoipandas avatar
Nä, Det är förbjudet att efterfråga vart man kan handla narkotikaklassade droger, med undantag för platser där det är allmänt känt att narkotikahandel förekommer
2009-12-20, 17:46
Medlem
Bolliwollis avatar
Plattan är väl det bästa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in