Citat:
Ursprungligen postat av
PukniZoro
Du vill inte höra sanningen. Serberna skulle enligt dig och propagandan ha dödat och förstört 277 byar. Naser Oric började slakta serbiska byar i början av kriget 1992. Enligt dig är professor Gideon Greif serb eftersom han kommer med fakta om att det inte var folkmord i Srebrenica.
Du är en feg serb.
Så fort du inte vill höra sanningen så skriker du propagandan och att The Bosnian Institute in the United Kingdom är ett skämt när du inte själv vill höra sanningen eller när du inte kan motbevisa mig.
Jag förnekar inte att Naser Oric inte var i Srebrenica och dödade flera tusen bosniskaserber. Men jag bevisade att han inte var där först och att hans action var en hämnd action för vad bosnienserberna gjorde när dom dödade 3.166 bosniaker och förstörde 296 byar/hus runt Srebrenica första månaderna av kriget 1992. Han hade en anledning och han visste precis vart han skulle gå och det varken en slump att valde Srebrenica som mål mot bosnienserberna.
För att du inte vågar erkänna eller diskutera/bevisa att han inte var där först och att dina bosnienserber dödade 3.166 bosniaker och förstörde 296 byar/hus långt innan han kom dit. Du skriker propaganda till sanningen när du inte har några datum eller bevis att han var där i början av kriget 1992.
Din kommentar. Du upprepar samma sak utan någon bevis/datum förutom att han var där som jag inte förnekar.
- I dokumentären A town betrayed så visas att Naser Oric började slakten på serbiska byar runt Srebrenica 1992
- Naser Oric började slakta serbiska byar i början av kriget 1992.
- Serberna skulle enligt dig och propagandan ha dödat och förstört 277 byar.
Giuseppe Zaccaria antiserbisk proganda lol
Att du länkar en gråtande jude som utan bevis gråter till falska påstående hur många dödades i Jasenovac.
Eller att du länkar en jude som säger att folkmordet i Srebrenica inte skedde. Lika mycket som det inte dödades 700.000 tusen serber i Jasenovac.