2022-03-31, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Men Naser Oric var inte i först Srebrenica. Varför kommenterar du inte den faktan att era serbiska soldater dödade 3.166 muslimer och förstörde 277 byar innan han kom. Det var ingen slump att Naser Oric gick till Srebrenica och dödade serber han visste precis vart han skulle gå. Jag förnekar inte att han dödade Serbern i Srebrenica men varje sida har två sidor av ett mynt.

Du vågar inte prata om den riktiga sanningen bara den delen det benefitar dig den serbiska delen. Att du bara pratar om hur han dödade serber utan att ta upp varför han gick dit. Det vågar inte för att sanningen skulle göra att du förlorar argumentet.

Ironiskt nog att everything är propaganda angående er så fort man tar fram något som inte ni vill höra (sanningen). Du är inte första eller sista serben som skriker allt är antiserbiskt propaganda.
Du vill inte höra sanningen. Serberna skulle enligt dig och propagandan ha dödat och förstört 277 byar. Naser Oric började slakta serbiska byar i början av kriget 1992. Enligt dig är professor Gideon Greif serb eftersom han kommer med fakta om att det inte var folkmord i Srebrenica.
Citera
2022-03-31, 18:07
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PukniZoro
Du vill inte höra sanningen. Serberna skulle enligt dig och propagandan ha dödat och förstört 277 byar. Naser Oric började slakta serbiska byar i början av kriget 1992. Enligt dig är professor Gideon Greif serb eftersom han kommer med fakta om att det inte var folkmord i Srebrenica.

Det verkar inte som du själv vill höra sanningen och inte jag. Du skriver samma sak hela tiden om hur han dödade serber i Srebrenica. Vi diskuterar varför han var där men den biten vågar du inte.

1992 bevisa gärna att han var där innan serberna.

In 1992, Bosniak villages around Srebrenica were under constant attacks by Serb forces. The Bosnian Institute in the United Kingdom has published a list of 296 villages destroyed by Serb forces around Srebrenica three years before the genocide and in the first three months of war (April–June 1992)

Sluta ljuga. Han var inte där först.
Senast redigerad av Avalionn 2022-03-31 kl. 18:36.
Citera
2022-03-31, 18:39
Medlem
Citat:
Det verkar inte som du själv vill höra sanningen och inte jag. Du skriver samma sak hela tiden om hur han dödade serber i Srebrenica. Vi diskuterar varför han var där men den biten vågar du inte.

1992 bevisa gärna att han var där innan serberna.

In 1992, Bosniak villages around Srebrenica were under constant attacks by Serb forces. The Bosnian Institute in the United Kingdom has published a list of 296 villages destroyed by Serb forces around Srebrenica three years before the genocide and in the first three months of war (April–June 1992)

Sluta ljuga. Han var inte där först.
I dokumentären A town betrayed så visas att Naser Oric började slakten på serbiska byar runt Srebrenica 1992. The Bosnian Institute, ett dåligt skämt.
Citera
2022-03-31, 18:44
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
I dokumentären A town betrayed så visas att Naser Oric började slakten på serbiska byar runt Srebrenica 1992. The Bosnian Institute, ett dåligt skämt.

Bevisa att han var där tidigare utan att skälla som en hund utan fakta. Jag bevisade fakta. Så jävla klart att det är ett skämt om du inte kan motbevisa mig. A town betrayed är en dokumentär utan några helst handlingar utan datum eller något annat.
Senast redigerad av Avalionn 2022-03-31 kl. 19:22.
Citera
2022-04-03, 11:12
Medlem
Avalionns avatar
Citat:

Du är en feg serb.

Så fort du inte vill höra sanningen så skriker du propagandan och att The Bosnian Institute in the United Kingdom är ett skämt när du inte själv vill höra sanningen eller när du inte kan motbevisa mig.

Jag förnekar inte att Naser Oric inte var i Srebrenica och dödade flera tusen bosniskaserber. Men jag bevisade att han inte var där först och att hans action var en hämnd action för vad bosnienserberna gjorde när dom dödade 3.166 bosniaker och förstörde 296 byar/hus runt Srebrenica första månaderna av kriget 1992. Han hade en anledning och han visste precis vart han skulle gå och det varken en slump att valde Srebrenica som mål mot bosnienserberna.

För att du inte vågar erkänna eller diskutera/bevisa att han inte var där först och att dina bosnienserber dödade 3.166 bosniaker och förstörde 296 byar/hus långt innan han kom dit. Du skriker propaganda till sanningen när du inte har några datum eller bevis att han var där i början av kriget 1992.

Din kommentar. Du upprepar samma sak utan någon bevis/datum förutom att han var där som jag inte förnekar.
- I dokumentären A town betrayed så visas att Naser Oric började slakten på serbiska byar runt Srebrenica 1992
- Naser Oric började slakta serbiska byar i början av kriget 1992.
- Serberna skulle enligt dig och propagandan ha dödat och förstört 277 byar.

Giuseppe Zaccaria antiserbisk proganda lol
Att du länkar en gråtande jude som utan bevis gråter till falska påstående hur många dödades i Jasenovac.
Eller att du länkar en jude som säger att folkmordet i Srebrenica inte skedde. Lika mycket som det inte dödades 700.000 tusen serber i Jasenovac.
Senast redigerad av Avalionn 2022-04-03 kl. 12:10.
Citera
2022-04-03, 12:34
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
https://sv.wikipedia.org/wiki/Armeniska_folkmordet

Det unika med folkmordet på armenier var att det fanns vittnen från neutrala stater till det, varav flera svenskar.

Detta var ett riktigt folkmord inte något påhittat sådant som Srebrenica.

Bernard Lewis var jude och drevs av judiska intressen, dvs ha monopol på folkmord.

Din kommentar:

Ironiskt att du skrev och linkade massor av sidor om folkmordet när jag sa att jag inte förnekade det enbart gav ut fakta om det. Så förnekar du folkmordet i Srebrenica själv.
Senast redigerad av Avalionn 2022-04-03 kl. 12:38.
Citera
2022-04-06, 13:42
Medlem
Citat:
Din kommentar:

Ironiskt att du skrev och linkade massor av sidor om folkmordet när jag sa att jag inte förnekade det enbart gav ut fakta om det. Så förnekar du folkmordet i Srebrenica själv.

Ja det verkar som ett nytt inbördeskrig är på gång i före detta Jugoslavien!
Du kanske skulle återvända till ditt hemland nu och kämpa för ditt land istället för att ockupera sverige?

Eller är du som alla andra fega muslimer och inte vågar slåss när någon slår tillbaka?
Citera
2022-04-06, 16:48
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Ja det verkar som ett nytt inbördeskrig är på gång i före detta Jugoslavien!
Du kanske skulle återvända till ditt hemland nu och kämpa för ditt land istället för att ockupera sverige?

Eller är du som alla andra fega muslimer och inte vågar slåss när någon slår tillbaka?

En internetkrigare på flashback. Ni svenskar är rädda för inbördeskrig i Sverige. Ni kan inte ta hand om ert problem i första början. Vad gör du åt problemen i Sverige om du skriver att andra ska återvända och kriga. Oroa dig inte snart kan du inte fly någonstans i Sverige.
Senast redigerad av Avalionn 2022-04-06 kl. 17:45.
Citera
2022-04-12, 15:26
Medlem
Avalionns avatar
Är detta propaganda
https://srebrenica.org.uk/what-happe...eansing-bosnia
Citera
2022-04-12, 15:28
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
https://sv.wikipedia.org/wiki/Armeniska_folkmordet

Det unika med folkmordet på armenier var att det fanns vittnen från neutrala stater till det, varav flera svenskar.

Bernard Lewis var jude och drevs av judiska intressen, dvs ha monopol på folkmord.

Är detta påhittade propaganda.
https://srebrenica.org.uk/what-happe...eansing-bosnia
Senast redigerad av Avalionn 2022-04-12 kl. 15:45.
Citera
2022-04-12, 15:31
Medlem
Avalionns avatar
[quote=PukniZoro|79658819]Jag har i släkten serbiska officerare, skrattretande skitsnack från Giuseppe Zaccaria. Fortsätt du bara med antiserbiska propagandan, något vettigt kan du inte ta fram.

Om Giuseppe Zaccaria är anitserbisk propaganda. Hur är det i Visegrad. Radomir Šušnjar.

https://trialinternational.org/lates...grad-killings/
In June 1992, the victims, mostly women, children and elders, were locked away in a house in Pionirska Street in Višegrad, and burned alive. Those who tried to escape, were killed with guns on the spot. Only several persons survived or were able to escape the certain death.

Eller är detta också antiserbiskt propaganda eller är allt antiserbiskt propaganda.

Jag bevisade att Jasenovac är uppblåst skitsnack från serberna att det dödades 700.00 serber.
Senast redigerad av Avalionn 2022-04-12 kl. 15:50.
Citera
2022-04-12, 16:26
Medlem
Gracefulminds avatar
Djupt sorgligt att läsa denna tråd.

Det finns de som bär på mycket smärta och sorg bland skribenterna, vad gäller Bosnien/Balkan.

Och så finns det dom som aldrig varit en del av Balkankriget (varken direkt eller indirekt),
som inte tar till sig på djupet av det som skrivs här eller det som hänt
men som ändå finner nöje att "elda på i brasan"...

Man kan ju undra varför? Vad deras mål är...
Varför vill utomstående att hatet ska eldas på ytterligare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in