Citat:
Ursprungligen postat av
matrixxx
Att du är en känd serbhatare på forumet vet vi redan, vi vet dessutom att du är väldigt korkad och har inte mycket att svara på när någon som jag debatterar dig med saklig fakta.
Du får gärna visa på inlägg där du har presenterat "saklig fakta" när vi har debatterat. Sen kanske du ska tänka till en extra gång innan du kallar någon för korkade, när du är så trög att du inte veta vem som är Serbiens president.
Citat:
Faktum är lille turk-älskare att ni och era nazi vänner kroater först lyfte yxan emot det serbiska folket 41, inte tvärtom. Det var inte serbien och ryssland som skapade en oberoende stat och genomförde folkmord på 1,5 miljoner muslimer. När det gäller det senaste kriget var det inte heller serber som kallblodigt mördade en bosniak utanför en moske, det var en bosniak som mördade en serb utanför en kyrka, framför hans nygifte son. Det var också ni som med era ustasha partners brände ner hela sijekovac och dödade alla män och pojkar veckor innan själva kriget startade, så kom inte och säg att serber har startat någonting eller att de har dåliga intentioner för bosnien, för glöm inte att i bosnien bor det en stor del serber också inte bara turkälskare såsom du.
Som vanligt så är det alltid gåtor när ni bosniska ortodoxa ska argumentera. Jag har inte den blekaste aning om vad det du nämner skulle vara relevant för trådens topic då det hör till historierevisions och konspirationsteorier.
Citat:
Om du vill veta vem som blev lurad så blev vi alla det på ett sätt- men mest ni, för det var inte vi som ledde en separatistisk politik, det var ni med judens stöd i ryggen som separerade olagligt och startade 92. Ni hade också flest döda i slutändan, så jag undrar vem som blev utnyttjad, och du ser idag att ni har lika mycket kontroll över er stat som albaner har över kosovo, det är ni som är marionetter. Jag kan inte förstå sådana bosniska muslimer som du, du älskar turkiet trots att de turkiska osmanerna dödade din gammel gammel gammel ... far och knullad hans fru och endå älskar du de samma personerna som gjorde det, som mördade ditt och mitt folk, för vi är samma. Du hatar serbien men bor i ett historiskt sett serbiskt land, och du pratar serbiska. Sorgligt
Se där igen. Har absolut inget med tråden att göra, bara din drömmar.
Citat:
Serbien med vucic är verkligen väldigt illa idag, fast om det är sant att gåvan av ryssland tagits emot bugar jag för premiären, för det vi kommer få är verkligen inget o leka med. Redan nu har serbien fortfarande den starkaste armen på balkan, om du inte tror mig kan du kolla upp det, plus att de har en stor serber i bosnien som gärna ställer upp emot turkar som du.
Ett nytt krig är verkligen det sista jag eller någon av oss vill, vi vill bara försvara oss, precis som 41 och precis som under hela senaste kriget.
Nu är jag inte orolig för fem öre över Serbiens "mäktiga" och gudabenådade militär. För är ni lika värdelösa som ni har varit historiskt och under senaste kriget så kommer det vara en "Walk in the park" för oss. Jag är mer orolig för att omvärlden ska få för sig igen, att göra det stora misstaget, med att belöna serbiska terrorister genom ett vapenembargo mot Bosnien och beröva oss rättigheten till att försvara vårt historiska land och gränser.
Citat:
Vill ni dock ge er in i krig hoppas jag ni vet vad s-300 raketer är som vi kommer få utav våra bröder i öst
http://missilethreat.wpengine.netdna...00-550x288.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=4YGaq8QW0x4
Ps. 1:36 2:10 2:32
Nemoj se s vatrom igrati druze
Cool video, care moj! Älskar militära videoklipp på antika vapen. Jag ger klippet 4/5 cevapa.