Citat:
Ursprungligen postat av Dogrust
Du är bara förbannad över att jag ser rakt igenom dig. En extremt extrem extremfeminist som försöker ge ett neutralt intryck för att inge förtroende - men som vid väl valda tillfällen (när det verkligen gäller) visar sina rätta åsikter: Män är djur.
Du är ju fullkomligt störd! Du inbillar dig utan att känna mig ett dugg, att du sitter inne med den ultimata sanningen om mig och att det är livsviktigt för planetens överlevnad att du varskor alla andra om det?
När det verkligen gäller? Och när är det kan man fråga? Du har ingen aning om vem jag är, vad jag tycker, vad jag känner och det är det jag tror retar dig allra mest.
Jag är förbannad på dig därför att du beter dig så jävla korkat och det kan man göra oberoende av kön! Och vad är det för "neutralt intryck" jag ger? Jag tycker jag går ut ganska hårt!
Men, men...det spelar ingen roll vad jag säger till dig så du får väl fortsätta din självpåtagna mission och informationskampanj - jag gitter inte svara mer på sådana här anklagelser. Sväljer folk vad du basunerar ut så är även det upp till dem!