Usch vad dåligt det känns redan efter 8 min in i programmet.
får hålla med där.förstod redan från början att det skulle vara väldigt likt kitchen nightmares och det är så tråkigt när folk ska försöka vara som någon annan.jag menar man behöver inte fåna sig framför kamran och göra ljud när folk har fel bara för att man kan mer än då.på med en kökskläder i stället och börja jobba direkt och bekanta sig med köket.det hade jag gjort iallafall.och ja jag vet att han kommer göra det senare men menade mest att man går in med den attityden att nu jävlar jobbar vi istället för nu jävlar ska vi skrika o klaga.
kul att det är exakt samma upplägg som kitchen nightmares. Där när dom filmade när han tog på sig sin matlagar skjorta eller vad fan de va och pratade om att det inte fanns någon chef osv, undra vart jag sett det tidigare
Själv tänker jag ge honom några program innan jag sågar honom. Men som tidigare kock och kökschef kan jag säga redan nu att Julio skulle åka ut ur mitt kök med huvudet före!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!