Citat:
Ursprungligen postat av ideation
Jösses... Jag menar, jag följde den förra tråden och tyckte att du faktiskt hade en viss poäng i att du inte fick en chans i början. Visserligen var din trådstart dåligt formulerad och påhoppen haglade från alla håll. Men småningom verkade tråden arta sig till en mer civiliserad och intressant diskussion, fram till det bittra slutet. Det var ett pinsamt personligt påhopp. Men det är svårt att leva som man lär.
Men nu, iom det svar jag citerar här ovanför ger du uttryck för rent fascistiska tankar... Faktiskt.

Men vad menar du? Varför skulle jag inte uttrycka vad jag tycker? Och ni uttalar ju er om kvinnor hela tiden i mycket värre ordalag. Kan du tala om vad skillnaden är? Fascistiska tankar? Jag tycker att ganska många här använder sig av väl uttjatade fraser och klyschor, men tala nu om...varför får jag inte uttrycka vad jag tycker? Hur många gånger gick du på männen i den andra tråden och kallade dem för fascistoida?
Är det din bild av hur det ska vara? Och hur var det nu med yttrandefriheten? Den gäller alltså inte kvinnor då? Ändå är det det som FB slår sig så för bröstet om - att man får säga precis vad man tycker rakt ut och ocensurerat...
Jag tycker du låter väldigt PK nu faktiskt!