2009-08-11, 02:00
Medlem
Kan någon manager plocka upp mig? Sitter på free transfer och har gjort så i 2 dygn nu. Lirar mitt-mitt och behöver lag. Kalle Balik var namnet!
Citera
2009-08-11, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cargo100
Jag läst att alla gubbar kommer åldras vid slutet av säsongen, oavsett när man skapade sin gubbe. Kanske man ska restarta när säsong 2 börjar iom att jag skapade min för tre dar sen?
Hmmm... där har du ju en poäng. Har också sätt skriverierna men verkar inte som om de har bestämt sig hur det blir med åldrandet.
Citera
2009-08-11, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cargo100
Är det nåt förrutom målvakter som behövs för tillfället? Min CF är rätt kall på marknaden hehe.

Är försvarare på footstar så tänkte vara anfallare här, men det går ju tydligen inte.
Forwards verkar ju vara det som det finns flest av. Skulle jag gissa så är det backar och side midfielders som det är störst efterfrågan på nu. Om du är back tidigare kanske SM skulle vara kul?
Citera
2009-08-11, 11:55
Medlem
WidingDaLeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maharadjan
Kan någon manager plocka upp mig? Sitter på free transfer och har gjort så i 2 dygn nu. Lirar mitt-mitt och behöver lag. Kalle Balik var namnet!

Ett tips är om du inte redan har gjort det dvs att slänga upp en post i footballidentityforumet, där är det fler managers som läser..

Alternativt så kontaktar du någon manager i spelet och frågar om dem behöver spelare..
Citera
2009-08-11, 16:22
Medlem
sporkehs avatar
Jag har tagit över ett lag nu, kan man inte kicka dem inaktiva spelarna på något sätt? Jag har transferlistat dem nu.
Hur som helst, kommer behöva aktiva spelare på dessa positioner:
1 Målvakt
2 central defender
1 Side defender (saknas helt)
1 attacking central
1 Center forward
1 vinge forward (saknas helt)
2 mittfältare

behövs lite av varje.. vet inte hur mycket jag kan värva dock med tanke på att jag inte har så mycket pengar och redan många spelare i mitt lag
Citera
2009-08-11, 17:21
Medlem
Finns det någon som är vass på det här och kan berätta hur man säger upp sig som assisterade jävla tränare. Det var inget kul. Jag kunde ta "retire" som spelare förut men det verkar ju inte finnas nu
Citera
2009-08-11, 18:19
Medlem
WidingDaLeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlabh
Finns det någon som är vass på det här och kan berätta hur man säger upp sig som assisterade jävla tränare. Det var inget kul. Jag kunde ta "retire" som spelare förut men det verkar ju inte finnas nu

Prata med managern ( om han är aktiv dvs ) och be han kicka dig..
Citera
2009-08-11, 18:52
Medlem
Naits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sporkeh
Jag har tagit över ett lag nu, kan man inte kicka dem inaktiva spelarna på något sätt? Jag har transferlistat dem nu.
1 Målvakt
2 central defender
1 attacking central
1 Center forward
2 mittfältare

behövs lite av varje.. vet inte hur mycket jag kan värva dock med tanke på att jag inte har så mycket pengar och redan många spelare i mitt lag

Jag har en nyskapad side defender.
EDIT: Vad behöver du veta för att transfera mig?
Senast redigerad av Nait 2009-08-11 kl. 18:56.
Citera
2009-08-11, 19:41
Medlem
sporkehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nait
Jag har en nyskapad side defender.
EDIT: Vad behöver du veta för att transfera mig?

Spelarens namn
Citera
2009-08-11, 19:47
Medlem
Naits avatar
Citat:
Spelarens namn

Okej, här har du min spelares namn : David Berndtsson
Citera
2009-08-11, 20:31
Medlem
sporkehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nait
Okej, här har du min spelares namn : David Berndtsson

kontraktet är skickat
Citera
2009-08-11, 20:43
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
1 Målvakt
2 central defender
1 attacking central
1 Center forward
2 mittfältare

Vilket lag har du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in