2009-08-10, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealoblues
Jaså äru nån gammal räv eller?
När man tränar individuellt, vad ska man träna på? Målvaktsattribut till en början eller?

Tycker målvakt är skitskoj, man är liksom den sista biten mellan motståndaren och målet. Lite sådär hjälte-känsla på det.
Ja gammal räv funkar Har varit med sen början. Angående individuell träning så rekommenderar jag att du (precis som du säger) bygger upp en bra grund med dina målvaktsattribut först.
Citera
2009-08-10, 12:15
Medlem
WidingDaLeets avatar
Kul!!, verkar som att fler och fler reggar sig till detta smått fantastiska spel..

I mitt lag Bonebreakers söker vi efter en 2a målvakt, så är du sugen på att kanske inte få starta varje match men endå spela i ett lag i Svenska Div1 så hör av er till mig..

Sir Rickard Widholm
Manager Bonebreakers
Citera
2009-08-10, 13:55
Medlem
Citat:
Härligt! Hur länge var du free agent?
i typ 3 timmar la ut en annons i forumet så fort jag hade reggat mig
Citera
2009-08-10, 16:28
Medlem
Har ni båda fått jobb som keepers nu eller? Annars har jag hört att Andromeda FC letar efter en aktiv GK! Kolla forumen...
Citera
2009-08-10, 20:53
Medlem
Jadå. Jag är andra keeper i Bonebreakers. Kanske inte så mycket att hurra för men träningen har jag mycket nytta av!
Citera
2009-08-10, 22:48
Medlem
Citat:
Jadå. Jag är andra keeper i Bonebreakers. Kanske inte så mycket att hurra för men träningen har jag mycket nytta av!
Jag tror att alla lag mår bra av två hyfsat aktiva målvakter. Då kan ni dessutom lära av varandra och lite konkurrens är ju alltid bra.

Och tror faktiskt att du fått ett riktigt bra jobb jag... för Bonebreakers nya manager har ju gått ut STENHÅRT från den dagen han kom in så jag skulle inte bli förvånad om jag ser er bland topp 3 vid slutet av nästa säsong. Och att som nykomling få spela med ett sånt lag är ju riktigt bra.
Citera
2009-08-10, 23:33
Medlem
sporkehs avatar
Har en manager samt en CF nu

CF var det som var minst unemployment av..

Kan jag inte göra ett eget lag med min manager gubbe, eftersom det verkar som ingen behöver spelare?

Min manager heter Sven-Göran Lagerback och min CF Johnny Drama

Är aktiv om jag får ett lag med aktiva
Citera
2009-08-10, 23:37
Medlem
WidingDaLeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sporkeh

Kan jag inte göra ett eget lag med min manager gubbe, eftersom det verkar som ingen behöver spelare?

Kul med nya managers, vill du ha ett lag så kan du via din karaktärssida (din managerkaraktär) söka lediga tjänster.. Alternativt, World > Employment > Sen Manager Jobs.. Just nu finns det en plats som Manager för Manitan i Div2 sen finns det flera jobb som assisterande manager utannonserade bara o välja ..

Kul att du även gillar Entourage
Citera
2009-08-10, 23:43
Medlem
sporkehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WidingDaLeet
Kul med nya managers, vill du ha ett lag så kan du via din karaktärssida (din managerkaraktär) söka lediga tjänster.. Alternativt, World > Employment > Sen Manager Jobs.. Just nu finns det en plats som Manager för Manitan i Div2 sen finns det flera jobb som assisterande manager utannonserade bara o välja ..

Kul att du även gillar Entourage

Jovisst, sökte det där Manita jobbet, får se om dem accepterar mig..

Håller mig nog inom sverige, verkade inte vara så aktivt runt omkring i världen.
Citera
2009-08-10, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sporkeh

Med din manager kan du ta över lag då nya lag bara skapas automatiskt när tillräckligt med spelare har reggat sig för att ett nytt lag ska kunna skapas. ... ~Manitan FC~ är ledigt (gå till World -> Employment -> Manager Jobs) så ser du lista på lediga manager jobb.

Varje natt bestäms vem som får de lediga jobben. Sen gäller det nog till att sparka inaktiva spelare och signa nya aktiva spelare som just kommit innanför dörren. Bygga ett lag från scratch kan man säga så som WidingDaLeet verkar ha lyckats göra med bravur på bara ett par dagar. Kanske har du dock några aktiva spelare i det lag du tar över som bara väntar på en aktiv spelare.

P.s. tror inte det är tillåtet att ha fler än en användare på sajten. Tror man riskerar att bli utesluten omedelbart om man gör detta (för stor risk för fusk). Finns ju en funktion på din user-space där du kan köpa extra karaktärer om du vill ha både manager och fotbollsspelare eller journalist. Då har du båda karaktärerna i samma användare och kan hoppa runt med dem och hantera dem enkelt med samma användare. Så gör jag med min målis och journalist.
Citera
2009-08-11, 01:49
Medlem
Jag läst att alla gubbar kommer åldras vid slutet av säsongen, oavsett när man skapade sin gubbe. Kanske man ska restarta när säsong 2 börjar iom att jag skapade min för tre dar sen?
Senast redigerad av cargo100 2009-08-11 kl. 01:55.
Citera
2009-08-11, 01:51
Medlem
Är det nåt förrutom målvakter som behövs för tillfället? Min CF är rätt kall på marknaden hehe.

Är försvarare på footstar så tänkte vara anfallare här, men det går ju tydligen inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in