2009-08-27, 01:24
Medlem
Aritzos avatar
Såg de gick bra för Flashback FC, hur många aktiva under matchen?
Citat:
Ursprungligen postat av Askback
Men om man vill skapa sitt eget lag?

Det går ej att skapa ett lag. Alla lag finns redan skapade du kan ta över ett lag. Sedan byta namn & logo osv. Det är som att skapa ett kan man säga.
Citera
2009-08-27, 01:30
Medlem
sporkehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo

Det går ej att skapa ett lag. Alla lag finns redan skapade du kan ta över ett lag. Sedan byta namn & logo osv. Det är som att skapa ett kan man säga.

Vi var minst 6 i alla fall.. har lite problem att värva spelare nu eftersom många som 'lovade' att de skulle vara aktiva bara loggade in 1 gång och nu kan jag inte göra något åt saken och laget är fullt..
Citera
2009-08-27, 01:42
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sporkeh
Vi var minst 6 i alla fall.. har lite problem att värva spelare nu eftersom många som 'lovade' att de skulle vara aktiva bara loggade in 1 gång och nu kan jag inte göra något åt saken och laget är fullt..

Oh tell me about it.. Jag hatar det där. Dom skriver i forumet sen när man har värvat så är dom ej aktiva.

Förresten toffe23 är som en snorunge.. Skriver massa i chaten klagar på spelet.. Ett tips är inte att värva han även om han brukar vara inne..
Senast redigerad av Aritzo 2009-08-27 kl. 01:45.
Citera
2009-08-27, 08:40
Bannlyst
Citat:
Ja. Det finns redan lag där ute så du kommer in automatisk i ett lag eller så skriver du i forumet att du vill ha lag och väntar på att en manager ger dig kontrakt.

Okej.
Citera
2009-08-27, 09:53
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:

Som sporkeh sa, vi var minst 6 st.. 3st i defensiven, 3(?) på mittfältet och 2 anfallare.

Tyvärr hade jag en fördröjning på ca 1sek då och då för andra matchen i rad, och det skall icke bero på mitt internet, stabilare än så ska det vara. Får kolla upp det tills nästa match!
Citera
2009-08-27, 10:25
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ehfraim
Som sporkeh sa, vi var minst 6 st.. 3st i defensiven, 3(?) på mittfältet och 2 anfallare.

Tyvärr hade jag en fördröjning på ca 1sek då och då för andra matchen i rad, och det skall icke bero på mitt internet, stabilare än så ska det vara. Får kolla upp det tills nästa match!

fördöjning ?? Vad menar du?
Citera
2009-08-27, 11:04
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
fördöjning ?? Vad menar du?
Laggar i princip, det hoppar fram snarare än att "flyta" fram.
Citera
2009-08-27, 11:07
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Laggar i princip, det hoppar fram snarare än att "flyta" fram.

Menar du när tiden ska gå så laggar det... T.ex ena sek är den på 5 sekunder kvar sedan 2 sek kvar?
Citera
2009-08-27, 11:21
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Menar du när tiden ska gå så laggar det... T.ex ena sek är den på 5 sekunder kvar sedan 2 sek kvar?

Precis så! Det minskar chansen att ta emot pass/blocka osv betydligt.. Någon annan som upplevt fenomenet?
Citera
2009-08-27, 17:38
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Precis så! Det minskar chansen att ta emot pass/blocka osv betydligt.. Någon annan som upplevt fenomenet?

Jo jag testa byta browser.. Det var Firefox som orskade min lagg.
Citera
2009-08-30, 21:28
Medlem
Ehfraims avatar
Om någon minut börjar en viktig match, men som vanligt är hemsidan ytterst seg..!
Citera
2009-08-31, 00:12
Medlem
Aritzos avatar
sporkeh
ni hade sån tuuur, Rocco gjorde allt.. Synd att vi saknade våran målvakt släppte in allt. Och ge fan i och värva spelarna i FC Stars 15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in