2009-09-18, 16:48
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losfreddos
Alltså... jag har ingen åsikt i frågan nu helt ärligt. Jag var ju inte alls involverad eller insatt i frågan... så jag har nog inte ens rätt att uttala mig Du är mer än välkommen tillbaka för min del om det är så att resten av laget är fine med det!

Okej sant iförsig men tror inte jag kommer ifall möjligheten finns, om jag skulle vilket chansen är liten men de finns så skulle jag va där 1 säsong.
Citera
2009-09-22, 23:50
Medlem
sporkehs avatar
Citat:
Haha! Sorry men måste ha missat att svara på den här.

Har du hittat nån målis?

Nu vill våran målvakt lämna eftersom vi är för bra, nu får du allt komma till vårat lag Skedman! Div 2 med ca 3 aktiva lag :P
Citera
2009-09-23, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sporkeh
Nu vill våran målvakt lämna eftersom vi är för bra, nu får du allt komma till vårat lag Skedman! Div 2 med ca 3 aktiva lag :P
Haha! Men tror nog att jag blir kvar i Gazellerna ett bra tag till faktiskt! Vi signed just världens bästa mittback Kjellba-Kjellba från Svarta Stjärnan för 10 mille!!! Yohoo!

Va! Vill er målvakt lämna för att ni är för bra!! Låter ju galet! Får han inga bollar på sig eller?
Citera
2009-09-23, 00:06
Medlem
MrOSs avatar
helt ny men vad ska man börja med att göra ?
Citera
2009-09-23, 00:06
Medlem
sporkehs avatar
Citat:
Haha! Men tror nog att jag blir kvar i Gazellerna ett bra tag till faktiskt! Vi signed just världens bästa mittback Kjellba-Kjellba från Svarta Stjärnan för 10 mille!!! Yohoo!

Va! Vill er målvakt lämna för att ni är för bra!! Låter ju galet! Får han inga bollar på sig eller?

Exakt, finns inget motstånd, han står bara stilla i alla matcher, brukar låta han spela utespelare ibland. Han får slå frisparkar osv så han ska ha något att göra. Div 2 är verkligen riktigt tråkig. Lär inte vara lätt att fixa en ny målvakt nu, dock fick vi in 10 mille för honom, får väl vara glad för det.
Citera
2009-09-23, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOS
helt ny men vad ska man börja med att göra ?
Har du skapat en spelare? I så fall vilken typ av spelare?
Citera
2009-09-23, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sporkeh
Exakt, finns inget motstånd, han står bara stilla i alla matcher, brukar låta han spela utespelare ibland. Han får slå frisparkar osv så han ska ha något att göra. Div 2 är verkligen riktigt tråkig. Lär inte vara lätt att fixa en ny målvakt nu, dock fick vi in 10 mille för honom, får väl vara glad för det.
Vart gick han någonstans då? Division 1 eller?
Citera
2009-09-23, 00:11
Medlem
MrOSs avatar
Citat:
Har du skapat en spelare? I så fall vilken typ av spelare?

Japp, skapade en centerforwad
Citera
2009-09-23, 00:12
Medlem
sporkehs avatar
Citat:
Vart gick han någonstans då? Division 1 eller?

ja, han gick till Real Mani
Citera
2009-09-23, 00:13
Medlem
Citat:
Okej... är nog lite överflöd på forwards för tillfället men om du skriver i forumen (länk till forumen hittar du längst ner till höger) så kanske någon manager snappar upp dig. Verkar dock mest vara backar som det är brist på nu.
Citera
2009-09-23, 00:13
Medlem
sporkehs avatar
Citat:

Inge vidare att skapa en CF, finns för många, räkna med att ingen kommer värva dig. Backar är väl det som behövs mest men det är ju lagom roligt att vara.
Citera
2009-09-23, 00:20
Medlem
MrOSs avatar
kom med i HMS Victory nu men jag var inne där man tränar nyss men hittar fasen inte dit igen kan någon hjälpa mig lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in