Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-11-24, 10:49
  #1
Medlem
Hejsan!

Undrar om det finns något program/script som man enkelt och snabbt ändra upplösning med till winXP?

Har testat Linux Debian och där var det väldigt enkelt genom att trycka "ctrl-alt" & + eller -...



(Vet att Powerstrip skulle kunna funka till detta... men pallar inte med fönstret som kommer upp vid programstart, har inte lyckats "cracka" det, men välkommnar gärna crack instruktioner till det annars)
Citera
2003-11-24, 10:52
  #2
Banned
Pr0n-Gamers avatar
Kod:
REGEDIT4
[HKEY_CURRENT_USER\Software\EnTech\PowerStrip]
"Key"="0L8axrApMpEFrY1V2QGINQPEVm13SbCY/MoC5cFDAbUUgrdXFCtiIrsS0fF0HpnQVipnCXTH4B64l/xUCi/EQEN14eq+ISRmMu4g/gJD8PvXqUCc1DxLYTz+czeMBNtGgxMhkC+p6lnf9xq8MSPi49PRZSomUSQ3gkZd0/DDXxyg="
gör en textfil, lägg in detta och spara som Filnamn.key eller filnamn.reg och kör.
hittade den på DC så jag vet inte om den funkar

edit: kanske denna funkar annars..
Kod:
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\Software\EnTech\PowerStrip]
"Key"="08Y5BgWoky81T017m+Xz9fuXNLvMZrVOyBeAh+hmhp1McnfT7UgDMyEBN2Mx+IXxdt8kLyF/YVLZVz7ZzuB8aztMnNxmrxhFZxerqmS6rWviTe+7i8SnHaKwdrNCVSXQnONNOctvHCQvULuLUXJmn4zS5RvaDhRUSHH6QxerhtTU  ="
Citera
2003-11-25, 00:17
  #3
Medlem
Tack för tipset, men det funkade inte för mig iallafall...

Fler tips emottages tacksamt!
Citera
2003-11-25, 11:06
  #4
Medlem
Hittade en lösning på mitt problem... Det visade sig att ATI-drivrutinerna hade en sådan funktion... borde förståss kollat upp det nogrannare!

Tack för hjälpen iallafall!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback