Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-11-23, 15:08
  #1
Medlem
Smöret vad less jag blir på apple. Har beställt en iPod därifrån, beställde för en vecka sedan. Men har varken fått något inbetalningskort av dem som det stod att man skulle få.
Och om man beställde innan 27dec. så skulle man få gratis gravering på iPoden Men på hemsidan så är det med några konstiga tecken som jag inte skrev med och i mailet som jag fick. Som hade en bifogad .cid-fil som medelande. Så stod det i fel ordning. Så jag skrivade ihop ett mail och förklarade vad det skulle stå. Jag mailade dem i måndags. Inget svar.

Någon som beställt därifrån ngn gång? som vet hur långt tid det tar om man nu får grejen ens. Stod att det skulle ta extra tid om man valde att gravera den. Men de skulle förbreda den efter de fått betalningen. Men som sagt så har de inte skickat ngt inbetalningskort.
Citera
2003-11-23, 20:31
  #2
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n3ttyph00n
Smöret vad less jag blir på apple. Har beställt en iPod därifrån, beställde för en vecka sedan. Men har varken fått något inbetalningskort av dem som det stod att man skulle få.
Och om man beställde innan 27dec. så skulle man få gratis gravering på iPoden Men på hemsidan så är det med några konstiga tecken som jag inte skrev med och i mailet som jag fick. Som hade en bifogad .cid-fil som medelande. Så stod det i fel ordning. Så jag skrivade ihop ett mail och förklarade vad det skulle stå. Jag mailade dem i måndags. Inget svar.

Någon som beställt därifrån ngn gång? som vet hur långt tid det tar om man nu får grejen ens. Stod att det skulle ta extra tid om man valde att gravera den. Men de skulle förbreda den efter de fått betalningen. Men som sagt så har de inte skickat ngt inbetalningskort.
Vad hade du väntat dig av Apple??
Citera
2003-11-24, 13:18
  #3
Medlem
AnkBanks avatar
Gick hur smidigt som helst för mig när jag beställde min iPod för en månad sen.
Tog tio dagar från det att jag beställt, till det att jag hade den i min hand. Själv betalade jag direkt med Visa, kanske snabbare hantering då.

Men ring dem och klaga istället för att skriva här. När jag snackat med dem har de varit hur samarbetsvilliga som helst, faktiskt ett av de bästa företagen när det gäller kundsupport (enligt mig).

/Ankan
Citera
2003-11-25, 18:41
  #4
Medlem
Nu har jag ringt som Ankan föreslog. Fick vänta ett tag men till slut så komm jag fram.
De var som sagt mycket sammarbetsvilliga de hade ngt fel på deras webformulär tror jag det var. Skulle ha fått några Bankgiro uppgifter via mail som aldrig kom. Men jag fick Bankgiro uppgifterna jag skulle fixa in cashen på.
Så nu ska jag bara vänta. Skulle ta några dagar extra eftersom man måste ju ha lasergraverat (gratis)
Plus så måste den fantastiska stråkorkestern som spelade medans jag väntade i telen att en eloge ;P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback