Citat:
Ursprungligen postat av JanHemming
Ja bevis! Kan du tala om vilka datum där mamman har förhindrat umgänge eller vet du inte heller?
Känns det inte väldigt konstigt att sitta och påstå att något bestämt har hänt men inte kunna riktigt redogöra för när?
Tror inte du Leroy och ni andra att Joakim hade radat upp varje datum om han bara kunnat. Nu blir det ett diffust påstående som inte går att tidsbestämma. Ni undrar inte varför? Är ni så okritiska att ni inte frågat er själva om när detta skulle ha hänt? Att slunga ur sig falska anklagelser som Joakim bevisligen har gjort här är riktigt otäckt. Hur ska någon kunna försvara sig mot det? Nej det går inte och det är väl det JR har räknat ut. Man påstår känsloladdade saker men bevis? Nej några bevis finns som sagt inte på nåt. Inte ens en månad eller ett årtal eller antal gånger något ska ha skett. Bara en massa diffusa anklagelser.
Hur bevisar man att ett barn behöver träffa sina föräldrar ?
Detta är en vårdnadstvist ett civilrättsmål, inget brottmål, att nu när daddy avstängd sedan ett halvår och ångrat att han startade tråden, inte kan besvara eller förmodligen inte vill, vem skall han övertyga ? Dig, varför ? vad kan du bidra med, isåfall?
Det mesta i dina insunationer har tydligjorts genom bloggen vilken han valt att stänga, Daddy behöver inte övertyga något nick på flashback, vem tror du att du är som genom att inte få svar här i en väldigt begränsad samling, de flesta starkt kritiska till personen Daddy, ändå drar sådana slutsatser som du gör, i mina ögon mycket naiv alternativt har du som andra privata skäl att misstänkliggöra en person du inte ens känner, eller är det så att du faktiskt känner dig träffad av hans påståenden ?
Du kanske menar att daddy har haft ett fungerande och hyggligt umgänge, och hans dotter har jättebra kontakt med sin pappa, detta till trots protesterar Daddy för att han söker uppmärksamhet?
Du har mer än lovligt snurrat till det för dig själv, och om du gör detta medvetet betyder det att du vill få andra att tro på detta, vilket isåfall blir tom genomruttet.
Men också tämligen meningslöst.
PS har du mot förmodan uppriktiga skäl och anser det för dig angeläget så efterfråga handlingar och domslut, där framgår den tydligaste bild som är tillgänglig.
Personligen har jag överhuvudtaget inte anledning att engagera mig för din skull.
Lycka till eller babbla vidare, välj själv.