Citat:
Ursprungligen postat av angelinthesky
Skärp dig, jag har mailet här framför mig i sin helhet.
Du ljuger således i vanlig ordning.
Synd för er två att det inte gick hem det ni sysslar med.
Även om ni två inte vill få in i er skalle att ni sitter och tror att ni vet så mycket är vi som sagt några som har mailet.
Jocke vet också att jag har det.
Så ni kan lägga av med era översittarfasoner och mästrande, ni är patetiska.
Ni är nog många som fattar vad dessa två tillsmmans som två rabiessmittande hundar håller på med.
Första ordet (förrutom Hej) är Jag och det sista ordet är barnpsykologer, inte sant HenrikJ som sitter med mailet i ditt knä.
Jag ber om ursäkt om du kände dej ifrågasatt, var det jobbigt.
Min poäng var inte att ta reda på om du har mailet eller inte, det skiter jag frankt i på ren svenska.
Min poäng var att du kan sluta låtsas att HenrikJ sitter med en falsk eller felaktig kopia, eftersom Daddy himself redan bekräftat att det är mailet Henrik citerar, och det man på bloggen nu spekulerar i är hur Henrik har fått det, inte om det är äkta eller inte.
Förstår du då vad jag ville säga.
För att göra det tydligt igen.
Citat:
Postat av: Daddy
Jag noterade också efter Moi Maries kommentar att "HenrikJ" tycks ha fått ett exemplar av mailet i sin helhet. Undrar varifrån...
På listan över mottagare fanns:
Ann Helena R
2 andra nära vänner som jag inte vill namnge men som jag litar på helt och fullt
2 riksdagsmän
Journalisten Carina Glenning
Min moster som jobbar inom socialförvaltningen i Halland
Min mor
Redaktören för genusmagazinet
2 andra drabbade pappor i mitt nätverk
Och....
En journalist i vallentuna som jag en gång i tiden trodde brydde sig om barn och sanningen.
Ni kan ju gissa själva var "HenrikJ" fått sin kopia ifrån.
Vi kan alltså lämna stadiet när vi leker tittut, och ägna oss åt annat, till exempel dom delar i mailet som är viktiga för vårdnadstvisten nu.