2010-07-05, 23:25
Medlem
Norpheuss avatar
Så hur slutar det?
Citera
2010-07-05, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av angelinthesky
Du kan ju läsa vilka som fick det mailet samtidigt om du läser daddys kommentar, sedan kan du ju lägga ihop något när jag skriver att jag har läst mailet.
Fattar du nu då?
Förstår du att jag har läst mailet och därför vet jag att du inte sitter på något guldkorn och borde be daddy om en ordentlig ursäkt.
Har du inte det exakta mailet utan damen i fråga har gett dig ett redigerat mail, vilket du inte i så fall fått info om, kan inte du hjälpa att tror du sitter med trumf.
Men du, då kanske du kan citera och länka till det du påstår.
Jag är dock alldeles helt säker på att det jag sitter i knät med är skrivet av Daddy själv, har han dementerat det? Så länge han inte dementerar så är det äkta och jag vet att han redan läst detta som jag lagt ut. Det är bara tyst.
Citera
2010-07-05, 23:32
Medlem
angelintheskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikJ
Men du, då kanske du kan citera och länka till det du påstår.
Jag är dock alldeles helt säker på att det jag sitter i knät med är skrivet av Daddy själv, har han dementerat det? Så länge han inte dementerar så är det äkta och jag vet att han redan läst detta som jag lagt ut. Det är bara tyst.
Menar du att han skall lägga ut det äkta mailet så du får läsa det, det var ett bra försök HenrikJ.
Jag kan inte länka till något mail då det mailet jag har är av äkta vara och jag har inte bett om hans tillåtelse att göra det och kommer inte heller att göra det.
Jag vet att om du tror du sitter med ett guldkorn i knät i form av mailet du fått av en viss dam har hon redigerat det.
Det finns som du förmodligen läste fler än jag som har mailet.
Du kanske kan fråga Oliv

Nähä godnatt med er, det är en dag i morgon också.
Citera
2010-07-05, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ja den frågan kan du ju fundera på trots att du inte har med det att göra.
Ja jag är inte intresserad av forumet Flashback, det är bara den här tråden som intresserar mig.
Det behöver du inte ens påpeka det är väldigt tydligt.
Men då kanske du kan citera och länka till de påståenden du gör i min tråd.

Jag är dock alldeles helt säker på att det jag sitter i knät med är skrivet av Daddy själv, har han dementerat det? Så länge han inte dementerar så är det äkta och jag vet att han redan läst detta som jag lagt ut. Det är bara tyst. Vad har du att komma med?
Citera
2010-07-05, 23:37
Medlem
angelintheskys avatar
Citat:
Men då kanske du kan citera och länka till de påståenden du gör i min tråd.

Jag är dock alldeles helt säker på att det jag sitter i knät med är skrivet av Daddy själv, har han dementerat det? Så länge han inte dementerar så är det äkta och jag vet att han redan läst detta som jag lagt ut. Det är bara tyst. Vad har du att komma med?
Sluta att tjata nu, du är ju värre än barnen som tjatar på att få lördagsgodis trots det bara är fredag.
Sånt tjat får man se till att göra sig immun mot.
Citera
2010-07-05, 23:40
Bannlyst
Citat:
Menar du att han skall lägga ut det äkta mailet så du får läsa det, det var ett bra försök HenrikJ.
Jag kan inte länka till något mail då det mailet jag har är av äkta vara och jag har inte bett om hans tillåtelse att göra det och kommer inte heller att göra det.
Jag vet att om du tror du sitter med ett guldkorn i knät i form av mailet du fått av en viss dam har hon redigerat det.
Du kanske kan fråga Oliv

Daddy har faktiskt varit så dum att han vidarebefodrat sitt mail till ett antal personer.
Dessa personer står dem helt fritt att vidarebefodra till vem de än önskar och en av de personerna råkar vara jag.
Så jag har det äkta mailet vare sig du vill det eller inte, men så är det.
Gå och lägg dig och sov, det kan säkert göra dig gott, för här har du inte mycket att komma med.
Citera
2010-07-05, 23:42
Medlem
Logga-uts avatar
Citat:
Sluta att tjata nu, du är ju värre än barnen som tjatar på att få lördagsgodis trots det bara är fredag.
Sånt tjat får man se till att göra sig immun mot.
Sluta tramsa, du har inte mailet och kan därför inte ange om det Henrik citerat är riktigt eller inte.

Läser man kommentarerna i bloggen så det redan identifierat som mailet, inte som ett påsått mail.
Din manöver är patetisk.

Det man spekulerar över är om det är Monica Antonsson eller någon annan som sänt det vidare. Inte om det du tramsar med.
Citera
2010-07-05, 23:46
Medlem
Logga-uts avatar
Citat:
Daddy har faktiskt varit så dum att han vidarebefodrat sitt mail till ett antal personer.
Dessa personer står dem helt fritt att vidarebefodra till vem de än önskar och en av de personerna råkar vara jag.
Så jag har det äkta mailet vare sig du vill det eller inte, men så är det.
Gå och lägg dig och sov, det kan säkert göra dig gott, för här har du inte mycket att komma med.

Ja, och dessutom till två riksdagsmän, och det är ju inte offentligt gods då, om man vill vara konspiratorisk

Citat:
Postat av: Daddy
Jag noterade också efter Moi Maries kommentar att "HenrikJ" tycks ha fått ett exemplar av mailet i sin helhet. Undrar varifrån...

På listan över mottagare fanns:
Ann Helena R
2 andra nära vänner som jag inte vill namnge men som jag litar på helt och fullt
2 riksdagsmän
Journalisten Carina Glenning
Min moster som jobbar inom socialförvaltningen i Halland
Min mor
Redaktören för genusmagazinet
2 andra drabbade pappor i mitt nätverk

Och....

En journalist i vallentuna som jag en gång i tiden trodde brydde sig om barn och sanningen.

Ni kan ju gissa själva var "HenrikJ" fått sin kopia ifrån.

Så då har vi slagit fast validiteten i mailet som cirkulerar och så kan vi nu återvända till mailets betydelse för vårdnadstvisten, för det är ju faktiskt innehållet som är intressant.
Citera
2010-07-05, 23:49
Bannlyst
Citat:
Du kanske kan fråga Oliv

Daddy bekräftar dessutom i egen blogg att jag har det äkta mailet så var tjaffsar du om?
Citera
2010-07-05, 23:55
Medlem
JumpingJacks avatar
Har någon koll på hur ofta han verkligen har träffat dottern de senaste månaderna? I en sammanfattning?
Citera
2010-07-05, 23:58
Bannlyst
Var tog förresten alla Daddys reklamannonsörer vägen?
De har ju en efter en, efter att ha granskat Daddys blogg valt att finna att det inte är lämpligt att annonsera på hans blogg. En av de som först valt att försvinna har föregåtts av flera.
Nu senast så försökte Daddy med Bloggerfy, var har de helt plötsligt tagit vägen?
Drog de också öronen åt sig?

Jag menar, det finns så många av varandra oberoende aktörer kring Daddy och hans agerande att det måste stå helt klart att han har problem, dessa problem påverkar såklart hans vårdnadskonflikt. När så många personer reagerar över Daddys beteende så finns det en orsak. Daddy måste börja lyssna på detta och sluta tro att han bara har otur hela tiden, det fungerar inte så.
Senast redigerad av HenrikJ 2010-07-06 kl. 00:02.
Citera
2010-07-06, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Har någon koll på hur ofta han verkligen har träffat dottern de senaste månaderna? I en sammanfattning?
Han ska ju ha övervakat umgäng varannan helg om han inte glömmer bort det själv, vilket han gjort och det är ingen större ordning på det. Barnet finns i varje fall tillgängligt enligt schema, det är bara Daddy som missar och uteblir.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in