Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Har det någonstans framkommit hur Daddy träffade sin barnbrud?
Men nu får det väl ändå vara nog.
Vad är du ute efter?
Nä nu är det snart dags för en och annan sanning om mamman, vilket jag och några till har valt att inte berätta.
Ni tror hon har en gloria och är en liten ängel som värnar om sitt barn.
Om du orkar ta dig genom det bästa, detaljerade inlägget jag läst på länge kan du ju läsa Pentyls inlägg.
Men det kan vara en svår text för många, men fråga om du inte förstår.
Och vad fan har du med att göra hur de träffades.
Du har väl ändå inte missat att mamman är missbrukare, sk blandmissbrukare.
Hennes mamma i sin tur misskötta sig så till den milda grad att daddys ex blev omhändertagen baserad på LVU.
Jag kan ju också berätta att att en av de sk terapeuter har förföljt mamman, men det får ni fika efter någonanstans.
Man skulle önska att mamman hade kunnat förstå att hon nu utsätter flickan för det som hennes mamma utsatte henne för.
Men är man så trasig som daddys ex är kan jag förstå att hon inte klarar av det.
Undrar hur det har gått med den hjälp i sin föräldrarroll hon skulle få.
Någon som vet?