Citat:
Ursprungligen postat av BogieBaby
Men det är väl självklart att alla i den här tråden tycker och drar egna slutsater utifrån den information som finns tillgänglig. Eftersom jag uppfattar informationen på Daddys blogg som lite klippt och klistrad försöker jag att läsa mellan raderna och jag förmodar att andra gör likadant. Daddy beter sig som någon som kör åt fel håll på en motorväg, trots att han möter hundratals bilister som blinkar och tutar kör han glatt vidare på sin vansinnesfärd och upplever allla andra trafikanter som idioter. Raden av personer, myndigheter och organisationer som nu ingår i den världsomfattande feministiska konspirationen är nu oändlig. Min uppfattning är att Daddy är paranoid och utöver det har en grandios självbild.
Bra liknelse med motorvägen. Det går inte att ha trafiksamarbete med en sådan person som inte respekterar givna regler och allas säkerhet. Vägverket och polisen konspirerar säkert med viss kvinnojour de också

Jag tror allvarligt att Daddy förutom ADHD har en bipolär sjukdomsbild då han pendlar mellan manisk och depressiv. Nu ändas hans maniska period och övergår till depressiv, han påstår misshandel som ursäkt för sin minskade maniska aktivitet på bloggen. Han avsäger sig kontakt med sin dotter och ursäktar det med skuldbeläggande av mamman.
Att ha en sådan person som ena sekunden är helt avståndstagande för dottern och andra sekunden helt uppslukat av henne och sen totalt avståndstagande igen är ingen vidare bra situation för barnet.
Dottern bör helt klart skyddas från hans emotionella berg- och dal-banor.