2010-11-27, 23:38
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Sexuell akt? Var står det?
Varför hitta på?

Micro skriver sexuell interaktion vilket betyder sexuell samverkan. Rent logiskt betyder det att flickan bör ha vetat vad sex betyder med en snopp, dvs. att runka som är en sexuell akt med en snopp. Min fråga blir därför: skriver micro sexuell interaktion eller gjorde hon det inte?
Senast redigerad av TheLucky 2010-11-27 kl. 23:42.
Citera
2010-11-27, 23:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Sexuell akt med en penis: vad innebär det? Dansa polka kanske.

Sexuell akt och sexuell interaktion behöver faktiskt inte vara samma sak -- hur högt utbildad var det du sa att du var inom sociologin Lucky?
Citera
2010-11-27, 23:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Micro skriver sexuell interaktion vilket betyder sexuell samverkan. Rent logiskt betyder det att flickan bör ha vetat vad sex betyder med en snopp, dvs. att runka som är en sexuell akt med en snopp. Min fråga blir därför: skriver micro sexuell interaktion eller gör hon det inte?
Du har redan berättat att du inte vet innebörden av begreppet - så släpp gissningsleken är mitt tips. För din egen skull.
Citera
2010-11-27, 23:43
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du har redan berättat att du inte vet innebörden av begreppet - så släpp gissningsleken är mitt tips. För din egen skull.

Min fråga gäller även dig: skrev du sexuell interaktion eller inte?
Citera
2010-11-27, 23:45
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Sexuell akt och sexuell interaktion behöver faktiskt inte vara samma sak -- hur högt utbildad var det du sa att du var inom sociologin Lucky?

Att två samverkar om något är en akt.
Citera
2010-11-27, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Du har säkert inget alls att frukta. Ändå är du anonym och vill att andra i tråden ska
outa sig.

Du är naturligtvis inte ensam i detta. Merparten av dina åsiktsfränder ger uttryck
för samma sak. Att det sitter anonyma och snackar skit om folk i denna tråd.
Men ni är ju lika anonyma själva. Trots att ni inte har något att vara rädda för.
Så varför inte föregå med gott exempel och presentera er?

Detta är inte riktat enbart mot dig utan mot samtliga i tråden som gnäller
om hur illa det är att anonyma sitter och skriver skit. Jag förstår liksom
inte poängen i detta...

Som jag ser det så vet alla om förutsättningarna och därav spelreglerna, då blir det extra tydligt när man inte är rumsren.

Jag anser att det är JH & HJ som är orsaken till detta. Skulle deras framfart ha drabbat mig och/eller min familj så betraktar jag mailet som en varning inte ett hot, jag hade inte varnat.

Då har jag tydliggjort min inställning till kvällens debakel. Detta kan inte förvåna någon, det tror jag att jag varit tydlig med.

Jag har heller inga problem med att tala om vem jag är, det är väl ett uttryck för just den gräns man måste sätta för anständigheten, vi alla borde kunna ha.

Dvs kan man inte stå för vad man säger och påstår, beror det på att man är medveten om att agerandet är kriminellt. Vilket HJ & JH vet har gjort sig skyldiga till, gravt förtal.

De har passerat den osynliga gräns anständigheten kräver att man ser om det skall fungera med ett sådant här forum, där jag och ni alla vistas av fri vilja.

Dessa typer av skitskallar skulle ha stängts av för länge sedan, så att den fria debatten kunnat pågå med förhoppningsvis utbyte för alla som vill delta.
Citera
2010-11-27, 23:46
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
När HenrikJ ideligen skrev/tjatade om dessa "runkrörelser" så blev det ett sjudjävla liv, men nu är det alltså ok att skriva det igen ?

Vet vi att det var runkrörelser? Det är daddyhattarna som infört det begreppet. Därav reaktionen.
Citera
2010-11-27, 23:58
Bannlyst
Citat:
Du menar att du lade in ett påstående som du inte har täckning för, utan bara hoppades skulle gå hem?

Ja, jag och Joakim har varandras mail eftersom jag kontaktade honom då han lade ut lögner om min far som jag ville att han skulle korrigera -- det gjorde han inte. Han lät min far hänga som pedofil på sin förra blogg - trots att min far aldrig skulle lägga ett finger på ett barn i det syftet. Joakim tyckte inte saken var värd att diskutera - min far skulle hänga där så jag fick skämmas- jag har mailen i behåll. Jag kan publicera dem också om någon är intresserad.

micro, ang mailet, jag blev omskakad, jag vet helt enkelt inte vad jag ska säga. Ni verkar ha haft osämja tidigare irl. Det tänker jag inte ta ställning till det är för personligt, jag visste inte att ni kände varandra, hoppas det reds ut.

Tillägga kan jag att det är inte första gången du rättar mig, eller att jag läser om dig för att se vad du menade, jag kollade, du hade rätt. Jag uttryckte mig fel
Citera
2010-11-28, 00:04
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Micro skriver sexuell interaktion vilket betyder sexuell samverkan. Rent logiskt betyder det att flickan bör ha vetat vad sex betyder med en snopp, dvs. att runka som är en sexuell akt med en snopp. Min fråga blir därför: skriver micro sexuell interaktion eller gjorde hon det inte?
..och rent logiskt (om man följer din logik) så har du ljugit om micro inte mindre än tre gånger ikväll...
Varför?

Det du gör nu är enligt mej en tolkning, som du sen gör ett påstående av...att micro har ljugit.
Än så länge har du inte lyckats belägga ditt påstående...dvs nja, hon sa inte exakt så, men det var det hon menade...

Grejen är den, runkrörelser osv kommer inte från micro, hon är ju en av dem som hållt fast vid att Daddy inte var skyldig till brott. Varför går du då på henne?
Citera
2010-11-28, 00:09
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
..och rent logiskt (om man följer din logik) så har du ljugit om micro inte mindre än tre gånger ikväll...
Varför?

Det du gör nu är enligt mej en tolkning, som du sen gör ett påstående av...att micro har ljugit.
Än så länge har du inte lyckats belägga ditt påstående...dvs nja, hon sa inte exakt så, men det var det hon menade...

Grejen är den, runkrörelser osv kommer inte från micro, hon är ju en av dem som hållt fast vid att Daddy inte var skyldig till brott. Varför går du då på henne?

Nej, jag har inte ljugit. Sexuell akt med händer om en snopp är att runka. Det var detta micro talade om. Detta är ingen tolkning. Du försöker som vanligt komma runt detta med allehanda undanflykter.
Citera
2010-11-28, 00:13
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Vet du, jag tänker inte ens gå in i den debatten. Det var du som nu tog upp ordet "runkrörelser" - ett ord du f.t inte kunnat bevisa att Micro skrivit. När du inte kan hitta det ordet från M så börjar du greppa efter allehanda halmstrån.

När HenrikJ ältade det ordet så blev det som jag sa ett sjudjälva liv och "pedofil by proxy" var en poulär benämning på HenrikJ.

Så varför i hela fridens namn tar du och för upp denna diskussion igen ?

Har det varit för lugnt på sista tiden ? Känner Jocke att det är dags att blåsa liv i tråden genom att skicka dessa hot mail och se till att tråden blossar upp igen ?

Ja, det var jag som tog upp ordet runkrörelser eftersom det var detta micro syftade på när hon skrev sexuell interaktion, vilket ingen kan missa. Halmstrån blir det när du försöker bortse från detta.
Citera
2010-11-28, 00:21
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ja, det var jag som tog upp ordet runkrörelser eftersom det var detta micro syftade på när hon skrev sexuell interaktion, vilket ingen kan missa. Halmstrån blir det när du försöker bortse från detta.
Hmm. hur vet du att det var det micro syftade på?

Hon skrev dessutom inte om någon akt, eller ens om daddy i inlägget...så visst handlar det om en tolkning.
Halmstrået blir när du måste göra två omskrivningar av micros inlägg innan du kommer fram till "runkrörelse"...

Märkligt att du inte klarar att belägga dina egna påståenden när det är precis det du anklagar micro för.
Senast redigerad av KiaW 2010-11-28 kl. 00:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in