2010-04-28, 23:35
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Så här ligger det till, Någon har gjort en anmälan i nov. 2009 samt begärt målsägandebiträde, det ligger hos Åklagarkammaren i Halmstad, ärendet är sekretessbelagt, inget mer har hänt. på snart ett halvår?

Jag tror, oprioriterat skit som läggs ner snart.

Varför är ärendet sekretessbelagt?

Om det nu vore oprioriterat skit skulle man då sekretessbelägga ärendet?
Citera
2010-04-28, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Varför utgår du ifrån att det är mamman till dottern som gjort anmälan?

Nej hon menar att det är någon annan än mamman, eftersom hon kan läsa sig till att det inte finns någon anmälan från mamman eller dotterna i sin berättelse till utredaren. Hur hon nu kan veta det.

Men det måste alltså vara någon annan som anmält då. Några teorier vem det kan vara? En privatperson eller någon annan kanske.
Citera
2010-04-29, 00:04
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Nej hon menar att det är någon annan än mamman, eftersom hon kan läsa sig till att det inte finns någon anmälan från mamman eller dotterna i sin berättelse till utredaren. Hur hon nu kan veta det.

Men det måste alltså vara någon annan som anmält då. Några teorier vem det kan vara? En privatperson eller någon annan kanske.

Varför inte någon person inom någon myndighet. Kanske inom socialförvaltningen?
Citera
2010-04-29, 00:04
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinglaklara
Så här ligger det till, Någon har gjort en anmälan i nov. 2009 samt begärt målsägandebiträde, det ligger hos Åklagarkammaren i Halmstad, ärendet är sekretessbelagt, inget mer har hänt. på snart ett halvår?

Jag tror, oprioriterat skit som läggs ner snart.

Eftersom JR icke träffat vare sin dotter eller hennes mor, sedan slutet av mars 2009 fram till feb 2010, då med ett begränsat umgänge med dottern och kontaktperson, utesluter det dylikt skulle kunna ha inverkan på VT

Dessutom finns icke detta ärende upptaget i den nya utredningen, det skulle det om det hade relevans i VT. samt att det förmodligen ej heller är troligt mamman som anmält.

Vem var det som sa det luktar fitta, isåfall skitig fitta!

Ja, det var väl rätt uppenbart.

Det absolut viktigaste att slå fast för alla som läser tråden är att denna grej inte existerar alls i den nya vårdnadsutredningen. Ingen nämner den överhuvudtaget. Allt tyder på att detta varken handlar om mamman eller dottern. Således saknar detta all relevans.

Det är i ljuset av detta uppenbart att det stinker fitta lång väg.
Citera
2010-04-29, 00:06
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Varför inte någon person inom någon myndighet. Kanske inom socialförvaltningen?

Varför inte en dumfeminist som känt sig krrrränkt av pappans blogg? Det är ju inte sällan den typen av fittor har skyddad adress. Det kan kort och gott vara vilken idiot som helst som anmält vad som helst.

Vad är det i uttrycket "saknar all relevans" du inte begriper? Detta är en ickefråga när det gäller vårdnaden.
Citera
2010-04-29, 00:07
Medlem
Pinglaklaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Kan så vara, men som du själv skrev, du kan bara tro.
Frams till någon bemödar sig att ringa TR och kontrollera så vet ingen vad det handlar om, mer än att det finns ett målnummer - angivet av Tuesday.

Om du läser mitt inlägg igen så förstår du att samtalet redan är gjort, något mer detaljerat får ingen veta i dagsläget.

Det går ändå att dra slutsatser tillräckligt för mig, om någon annan känner sig ofredad av ex bloggen, att daddy spelar för hög musik, eller inte gillar feminister, har inget som helst med VT att göra och det var väl tråden?
Citera
2010-04-29, 00:08
Medlem
bagarn29s avatar
Vem har tillgång till en vårdnadsutredning?
Citera
2010-04-29, 00:10
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
det stinker fitta lång väg.

Vuxna männisikor som använder sig av ordet fitta i nervärderande termer känns rätt B
Men du har ju gjort samma sak tidigare, så inget nytt egentligen.
Citera
2010-04-29, 00:13
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Varför inte en dumfeminist som känt sig krrrränkt av pappans blogg? Det är ju inte sällan den typen av fittor har skyddad adress. Det kan kort och gott vara vilken idiot som helst som anmält vad som helst.

Vad är det i uttrycket "saknar all relevans" du inte begriper? Detta är en ickefråga när det gäller vårdnaden.

Glömde ju att berätta att jag nyligen blev polisanmäld för olaga hot av dumfeministerna vid Norrtälje kvinnojour. Och då syftar jag på signaturen Mayito. Där öppnades det också en förundersökning, polisen läste igenom tråden som handlade om en polisman som misstänks för våldtäkt (vilket han till att börja med inte alls gör) och lade senare ner förundersökningen.

Jag hade inte en aning om att jag blivit anmäld, att förundersökning dragits igång, jag blev inte kallad till förhör, än mindre blev jag delgiven misstanke om brott och jag fick inte veta att förundersökningen lagts ner. Detta fick jag veta först sedan någon länkat till en artikel i Norrtälje Tidning där allt berättades.

Det var ju detta med relevans nu igen...
Citera
2010-04-29, 00:15
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Vuxna männisikor som använder sig av ordet fitta i nervärderande termer känns rätt B
Men du har ju gjort samma sak tidigare, så inget nytt egentligen.

Du känner säkert också stanken...
Citera
2010-04-29, 00:16
Medlem
Pinglaklaras avatar
Citat:
Varför är ärendet sekretessbelagt?

Om det nu vore oprioriterat skit skulle man då sekretessbelägga ärendet?

Domare, soc tjänsteman mm som känner sig så genom bloggen och det är en hel del av dem som fått sin smutsiga byk uthängda där, motiveringen är då lätt att se ang sekretessen.

Svårt att förstå vilka knäppgökar som letar sig in i rättssystemet kolla den här, efter 50 min.

http://svtplay.se/v/1947569/dokument_inifran/hon_ville_ju_inte_lyda_?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1960046/sb,p103467,1,f,-1
Citera
2010-04-29, 01:16
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinglaklara
Domare, soc tjänsteman mm som känner sig så genom bloggen och det är en hel del av dem som fått sin smutsiga byk uthängda där, motiveringen är då lätt att se ang sekretessen.

Svårt att förstå vilka knäppgökar som letar sig in i rättssystemet kolla den här, efter 50 min.

http://svtplay.se/v/1947569/dokument_inifran/hon_ville_ju_inte_lyda_?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1960046/sb,p103467,1,f,-1

Vem har tillgång till en vårnadsutredning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in