Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Varför inte en dumfeminist som känt sig krrrränkt av pappans blogg? Det är ju inte sällan den typen av fittor har skyddad adress. Det kan kort och gott vara vilken idiot som helst som anmält vad som helst.
Vad är det i uttrycket "saknar all relevans" du inte begriper? Detta är en ickefråga när det gäller vårdnaden.
Glömde ju att berätta att jag nyligen blev polisanmäld för olaga hot av dumfeministerna vid Norrtälje kvinnojour. Och då syftar jag på signaturen Mayito. Där öppnades det också en förundersökning, polisen läste igenom tråden som handlade om en polisman som misstänks för våldtäkt (vilket han till att börja med inte alls gör) och lade senare ner förundersökningen.
Jag hade inte en aning om att jag blivit anmäld, att förundersökning dragits igång, jag blev inte kallad till förhör, än mindre blev jag delgiven misstanke om brott och jag fick inte veta att förundersökningen lagts ner. Detta fick jag veta först sedan någon länkat till en artikel i Norrtälje Tidning där allt berättades.
Det var ju detta med relevans nu igen...