Det här skrev den 21 april, samma dag som Daddy fått besked om att socialtjänsten i Kungsbacka ändrat sina rutiner efter behandlingen av honom och hans dotter. En ny ledning tillsätts.
Fick Daddy alltså detta besked av Kungsbacka socialtjänst, och borde inte alla få det beskedet om man ringer och hör efter? Är det någon som vet hur det fungerar. Om Daddy får den informationen är den offentlig då eller hur hänger sånt ihop?
Citat:
Om min fyra och ett halvt år långa kamp mot väderkvarnarna varit galen, meningslös och ett evigt kränkande av min dotter och hennes mor, så som det påstås från vissa håll. Hur kan det då komma sig att socialtjänsten i Kungsbacka ändrat sina rutiner efter behandlingen av mig och mitt barn uppenbarligen granskats internt, och att en ny ledning tillsatts? Detta har dessutom skett innan JO ens kommit med ett beslut i ärendet.
Jag fick detta besked idag och blev otroligt glad att höra detta. En glädje som kanske är svår att förstå, men som gör att alla dagar och nätter jag har suttit, alla tårar, all förtvivlan och allt envetet kämpande plötsligt gett betalt. Att det ändå känns att det varit någon mening med allt detta jobb.
http://daddys.blogg.se/