Citat:
Ursprungligen postat av Pinglaklara
Du har hakat upp dig varför förstår jag inte, det är inte Daddy som har begått övertrampet du beskriver, han kan nog beskrivas som rättshaverist om du vill, en uppmärksammad och samhällsnyttig individ utan tvekan. Du blandar ihop familjeband, föräldraskap och mänskliga rättigheter, alla barns självklara rättigheter, med handlingar du inte gillar av någon anledning, som bara du förstår, nej jag läser inte kommentarer förutom på Flashback.
Ett par psykopatiska stalkers härjandes runt på nätet ljuger och förtalar Daddy och hans barn, de kan vara glada att de inte har stalkat fel person ännu, vilket jag hoppas att de snart gör.
Ett par psykopatiska stalkers härjandes runt på nätet ljuger och förtalar Daddy och hans barn, de kan vara glada att de inte har stalkat fel person ännu, vilket jag hoppas att de snart gör.
En uppmärksammad och samhällsnyttig individ, utan tvekan?
Kommer du från "byn"?
Bevisa för mig var ponken är uppmärksammad, förutom hos sina fans?
Sammhällsnyttig? Hur då och vem i samhället gynnar det?
Där kom det! Som ett brev på posten så kommer allt, precis allt som kritikerna säger åter.
Ponken har blivit anklagad för att vara en psykopatisk stalker, utifrån vad han skriver själv på nätet. Nu är vi kritiker psykopatiska stalkers? Hmmm..
Ponken har i år förtalat barnet, banets mamman och mormor på nätet. Nu är det vi kritiker som stalkar ponken och pratar skit om hans barn? Här måste jag verkligen säga att det är så tydligt och så patetiskt hur poken gömmer sig och sitt handlande bakom sitt 6-åriga barn.
Jag vet att du inte har det lätt med dina 2 hjärnceller men det är väl ingen som stalkar någon öht förutom ponken. Hur skulle en missförståndsstalking gå till i det faktumet?
Du får nog hoppas utav bara helvete om din önskan ska slå in.