Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Nej jag kan inte garantera att det inte förhåller sig så.
Och som jag har sett av dina svar till andra så kan du knappast
garantera att det verkligen förhåller sig så heller.
OM han återupptar bloggandet och därigenom hänger ut människor till höger
och vänster, självförskyllt eller inte (även om du vet vad jag tycker om pisset
han håller på med) så gör han sig återigen skyldig till brott mot PUL.
Du spekulerar i om det är olika myndigheter i maskopi som försöker stoppa
J i hans vårdnadstvist. Jag tror att det är så enkelt att det inte har något
alls att göra med hans vårdnadstvist utan snarare hans vana att hänga ut
folk som han gör, som en hämnd, för reellla och ihopfantiserade oförrätter.
I och med att människor som blivit uthängda på sagda blogg också fått
hot riktade mot sig (oavsett om det är J själv som stått bakom det eller inte)
så ser väl JK en smula allvarligare på det hela och tar också till det kraftuttryck
han KAN ta till. Och det bör också nämnas att det är MYCKET ovanligt att JK
överhuvudtaget reagerar på en blogg eller hemsida. Det ska fan så mycket till
för att det ska hända. Believe me, I know.
Ingen konspiration, endast ren dumhet från J's sida om han fortsätter i den
stil han håller på med.
Och detta är som sagt, vad jag i alla fall tror, helt oavsett hans vårdnadstvist.
Jag tror att JK skiter fullständigt i hans VT, men inte hans sätt att hänga ut folk.
Tror precis som du.
Och jag är uppriktigt förvånad över att vissa skribenter tycker det inte är så farligt. Toleransen för vilken psykisk misshandel ponken utsätter andra för är hög. Tom anser de att mamman inte ska vara rädd. Ingen vill mamman illa osv. De uttrycker att inte behövs skyddad adress. Då hånas hon. Hon ska inte vara rädd för det är egentligen ingen som vill henne illa. Egentligen behöver hon inte vara rädd för något. Är hon det så är det ett tecken på psykisk instabilitet. De kränkningarna barnet, hon och mormodern är utsatta för sen 4 år tror jag inte ens man kan förstå vidden av.
Hela sveriges nätanvändare håller ju på, och läser ponkens blogg. Finns det inte längre några galningar här. Fïnns inga hagamän, finns inga Anders Nilsson, finns inga sundsvallspedofiler längre osv,osv? Att ignorera det faktumet att det faktiskt finns andra galningar, bara med andra namn är höjden av arrogans och nonchalans. Händer det något med barnet, mamman eller mormodern kommer alla säga ja men, det var inte jag det var Maria Brage, hennes man eller fan och hans mormor.
Alla tjänstemän som utsätts, deras familjer och anhöriga. Vem av oss kan ens ana hur det känns att vara rädd för att en jävla nätstalkare ska komma och göra ens barn illa. bara för att man sköter sitt jobb. Jag förutsätter att flera av tjänstemännen kunde gjort annorlunda eller har gjort fel ibland. det är fullständigt normalt. Det händer hela tiden. Ponken är inte personligen mer drabbad av någon annan. Men han kan inte hantera det. Han tror att han är drabbad när han själv inte fattar, då blir han aggressiv och skriker om att "knulla honom i röven" Men i Men visst! Ingen behöver vara rädd.
Om det händer någonting så är det ponken´,hans ja sägare och alla som INTE vågar säga ifråns fel. Det blir en kollektiv skuld. Alla ser signalerna men skiter i dem. Mamman är bara lite psykiskt instabil? Visst, det verkar verkligen vara psykiskt instabil att bryta ihop efter 6 år helvete. Till skillnad från ponken som bryter ihop för allt och alla som inte tycker som han.
Men nu ska folk halshuggas för att ponken målat in sig i ett hörn.
Men read my lips, ponken kommer triumfera i uppmärksamheten. "Kolla på mig, kolla på mig.. Nu är de skiträdda på JK, de ska få se! Osv, osv. När han får på nöten kommer han lägga det i samma hög som han lagt Bjästa. Det finns ingen som helst självinsikt! Det gör honom farlig.