Citat:
Ursprungligen postat av beheaded
Att beskriva hur andra personer agerar mot en själv och hur man upplever det är huvudingrediensen i en stor del av alla bloggar. En blogg är i många fall inget annat än en dagbok på nätet. Det är heller inte ovanligt att kommentera och ge sin synpunkter på annat som händer i ens närhet eller i världen. Att det i dessa sammanhang även nämns namn på andra personer är heller inget ovanligt. Om det skulle vara att "hänga ut folk" så finns det tusentals och åter tusentals bloggar att åtala...
Nu är det ju inte andra bloggar som är intressanta för DI/JK.
Jag är mycket på andra bloggar. Jag har aldrig sett något liknande som det ponken presterar.
Men i er värld kanske det inte är någon skillnad på att lägga ut ett foto på sitt barn eller att lägga ut allt om mamma och barn. Tom förhör med en 4-åring gällande ev sexövergrepp.
Jag vill poängtera att jag aldrig skulle lägga in någonting alls om mina barn. Just för deras skull väljer jag anonymitet. Men jag tvekar inte en sekund på att ponken bestämmer att jag inte får vara det. Om han har möjligheten. Sån är han!