Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Men snälla människa, har du inte förstått någonting än om inte "J" visar de missgrepp han har blivit utsatt för vem skulle bry sig?
Det är ju det scenario som soc och mamma vill ha en pappa som viker ner sig och försvinner
ur barnets liv.
"J" har stått på sig och ska ha respekt för det och om bara soc gör vad de ska så kommer
det att ordna sig för far och dotter.
//Reimer
Han har blivit utsatt för? Men det är ju bara fantasier. Och rent naturliga förklaringar på ´det ponken känner sig så utsatt för.
Jaha? Vad och vem skulle tjäna på att pappor viker ner sig? Ponken har fastnat i offerkoftan.
Jag kan säga så här: Hade mitt ex förtalat barnen, mig och min mamma på nätet i 4 år så hade det smällt ordentligt för han. Då skulle han få se på offerkofta så jävlars att den både ströp han och dränkte honom i hans ynklighet. Eftersom ni är som ni är så är det väl bäst att påpeka att jag aldrig skulle använda vare sig fysiskt, psykiskt eller ekonomiskt våld. Det finns andra sätt. Lagliga och effektiva.
Ponken kommer aldrig få respekt. Av den enkla anledningen att ingen tycker det är ett stordåd att hänga ut sitt egna barn. Skada sitt andra barn som kan läsa och läser bloggen. Hur dessa barn mår och hur de blir behandlade utifrån ponkens behov och själviskhet kan vi bara spekulera i.
Hans pojke må ha en bra mamma. Det har jag ingen åsikt om. Men att hennes barn kommer hem och berättar att någon läst sexförhör, uthängningar mm, gång efter annan, så måste ju även hon ha en gräns.
Ponken gräver sin egna grav, medan han skriker och fäktar om att alla är så dumma. Kan det vara ett framgångsrecept verkligen?