Citat:
Ursprungligen postat av TheSkeptiker
Nä, mamman har inga problem med sitt barn, hon har problem med att flickan älskar sin far. Om pappan är kvar har jag ingen aning om. Alla inblandade behöver hjälp, det är ju tydligt att det framkommer i den här tråden.
Om mamman fortfarande är försvunnen och någon vet var hon och barnet befinner sig, så är isf den personen kanske skyldig? För medhjälp eller åtminstone en medbrottsling.
Ja, min uppfattning är helt klart att mormodern är dominant.
Om mamman fortfarande är försvunnen och någon vet var hon och barnet befinner sig, så är isf den personen kanske skyldig? För medhjälp eller åtminstone en medbrottsling.
Ja, min uppfattning är helt klart att mormodern är dominant.
Nej, nej! Mamman har inget problem med det. Däremot har JR, som du ju kan läsa här stora problem med att hans "hjärta gått sönder" pga att mamman hittade en kärlek.
Däremot tror jag JR har väldigt stora problem att läsa av dottern och hennes behov. Han tror att gener är svaret på allt. Det är det inte. Man måste kämpa och ge det tid. Att hela tiden tala om vad barnet har för känslor är väldigt känslokallt av er. Låt barnet känna det hon känner, tvinga inte på henne något du öht inte har en aning om. Och var inte så respektlösa mot barnet att ni hittar på skit om mammans som anledning barnets mående.
Mamman, jaha? Vad behöver hon för hjälp menar du? Med en stalker som jagar en så kan vi nog dra slutsatsen att hon mesta av allt önskar bli kvitt JR. Så som hon och dottern lever pga JR så har de inte en chans att få ha "normala problem".
JR borde LVUas. Inget snack om saken.
Det som jag fetar, uppfattar jag som ett hot. Ett hot som dessutom har sin grund i skvaller på nätet. Du är nog ute på farligt vatten nu. Tänk till nu innan du ställer till det mer för JR.
Jahaja, Du uppfattar mormodern som dominant? Hur kn du ens ha en åsikt om henne? Du känner ju knappt JR. Så vad grundar du din uppfattning om mormorn på då? Fingret i luften eller?