Det är uppenbart BTD's inlägg, tvivlar du på det?
Vilka ni?? Sluta upp att nia mig, jag är inte ni. Jag vet vad utredningen säger och att den som gjort den är högt respekterad.
Jag har hela akten inkl. denna utredning och kan se exact vilka citat som är hämtade där, och var BTD skriver egna meningar, detta ändrar iof inte andemeningen, men förklarar frågan jag besvarade, hur någon kan få för sig att en utredare talar om sig själv i tredje person, dessutom måste du väl ändå förstå att utredningen är avsevärt mycket mer omfattande.
Jag skiter uppriktigt sagt i varför någon slutar sin tjänst eller vad du insuinerar eller tror, jag har dessa handlingar i forskningssyfte och inte för att övertyga någon rabiat anonym belackare.
Det är mig fullkomligt egalt vad du tror, men påstå inte att du vet för det gör du inte.
Jo den nya utredningen tydliggjorde behovet av andra åtgärder.
Ny chef = ny utredning, ( rättare sagt en riktig utredning) = utredningshem = barnet får nu träffa sina båda föräldrar, och vägen tillbaka till sina självklara rättigheter har påbörjats.
Denna chefen från början så skulle mycket tid innan, sparats flickans och föräldrarnas lidande.
JO jojo jag tackar, även om jag kan förstå människors frustrationer ibland så måste jag nog upplysa om att det är sällan sådana anmälningar leder dit anmälaren vill, ring upp jo själv och fråga så får du en natutrlig förklaring på hur det fungerar, så behöver du inte dra felaktiga slutsatser, det betyder inte ett smack.
Lämna gärna källa på dina upprepade påståenden om bättre positioner i arbetslivet

inte viktigt men som lite kuriosa. Jag tror att du gissar, gissar på det du önskar för att du är så förbannad på daddy, inte svårt att förstå, men det klär dig bättre att vara ärlig.
Btw diskuterat? Menar du Hj och nån likasinnad, hallå kallar du det pysslandet för diskussion.