Citat:
Jag tycker att du borde tänka dig för vad du själv skriver innan du anklagar andra för att vara ute på lögnturné.
Ursprungligen postat av TheLucky
Du fortsätter med din lögnturné i denna tråd. Det var inte en mening ur en ungdomsmottagning bara sådär, utan från en person från Skatteverket. Sedan står det att man kan få en lösning fast man inte har intyg. Vad som står på skatteverkets hemsida är inte det enda som är möjligt. I din värld är det så, eftersom det passar dina osanningar om att mamman fått skyddad identitet för att det finns papper på att pappan är farlig. Sedan vägrade mamman dottern att träffa pappan långt, långt innan den rådande situation som är idag. Flickan fick inte träffa pappan när hon hemskt gärna ville göra det. Flickan har uppenbarligen skrämts av sin mor att pappan är farlig. Det finns ingenting som tyder på att han var det. För dig är det skitsamma, den enda orsaken till att han inte bör få träffa sin dotter är enligt dig för att han är en man. Det är din rätt att tycka så, men det är fan i mig inte moraliskt riktigt och framför allt är det barnfientligt.
Det har hänt att mamman nekat umgänge, det gör varje frisk förälder när det anses olämpligt för barnet. Det har t.ex handlat om när barnet varit för sjuk, eller när Joakim inte varit redigt nykter. Detta spänner nu över fem år och de första åren hade han problem med sprit och tabletter. Under denna orediga tid hände det faktiskt flera gånger att han tappade bort sin son vid umgängestillfällena, hur lämpligt anser du det skulle vara att skicka en liten bebis på en sådan?
Sen var det så sent som förra året som Joakim vid ett flertal tillfällen glömde bort att infinna sig vid sina 4 timmars övervakade umgängen varannan fredag. Man kan undra hur viktiga dessa umgängen med dottern är för honom när han glömmer bort dem men är ivrig att skylla mamman för umgängessabotage?
Allt detta har Joakim själv skrivit om genom åren, en hel del på bloggen så du måste vara dåligt påläst.
Sen böjer du till verkligheten verkligen skruvat, var ska jag ha påstått att det finns papper på att mamman har fått skyddad identitet för att pappan är farlig.
Tycker att du urgröper din trovärdighet väldigt bra själv med den klena uppfattningsförmågan.