Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Detta talar mest för att du inte har läst hela förhöret - faktiskt.
Förhöret styrker helt klart att en utredning skall göras. Att hävda något annat är B.S.
Jo jag har läst hela förhöret, det är just därför jag är så säker i min slutsatts, liksom polis, domare barnpsykolog och socialtjänst, undantaget den pådrivande kvinnan runt modern.
det är inte förhöret som styrker att en utredning skall göras, utan den är en avgörande del i en påbörjad utredning som mynnade ut i helt nerlagt och avförd som helt grundlös samt naturliga förklaringar, ingen har anklagat i något dokument modern för att falskt anklaga, utan man har beskrivit det som en oro som saknar stöd i sin egen beskrivning. samt att moder besitter en ovanligt stark oro, men läser man mellan raderna så lämnar det utrymme för att modern kan tolkas på annat sätt.
Jag har under inga som helst lust att du återigen lägger ut detta, för konsekvensen skulle kunna bli då att jag bara för att styrka mitt påstående skulle handla likaledes. Vilket för mig är helt otänkbart.
Vi får lämna detta och den som inget vet får förlita sig på att polis, åklagare, överåklagare, barnpsykologutredning samt socialtjänsten handlat efter förmåga och fattat rätt beslut, nedlagt.
PS. Bara för att stilla min nyfikenhet om du verkligen har tillgång till rätt handlingar. Hur många sidor innehöll det? Du kan skicka PM, så gör jag det samma.