2010-11-24, 20:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaD
Ni har satt gloria på mamman för att hon inte gör som daddy, men se på fan, hon gör ju det OM det är hon som delger info. Då borde hon ha lika mycket smisk som daddy. Om det inte är hon som delger info, kan det vara ett brott begånget. Om det är så att hon anförtror något till någon och denna någon väljer att skriva om det på tråden är det förbannat illa. AITS skrev att mamman inte har delgett någon info till tråden. Försök inte kollra bort mig, jag har fattat vad fan ni sysslar med och hur ni får er info!!!
OM det är mamman

OM det är någon annan

Du är ute efter att tysta och fiska. Du lägger dig i saker som inte angår dig helt enkelt.

Tänk OM det är någon från andra hållet - nån som står Joakim nära, han tycks ju inte vara alltför duktig på att hålla tand för tunga.

Tänk OM inte OM fanns -- då slapp du sitta där och undra så mycket.
Citera
2010-11-24, 20:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmenvaafaan
Trist du är att resonera med. Kan du bara uppge vad du fått siffrorna i från. Smal sak va?
Det är som med alla andra siffror det där gänget svänger sig med -- nåt de hört i förbifarten, och som säkert går att applicera på någonting. Att de egentligen stammar från USA:s kärnvapenprogram eller något liknande - det är ju bara petitesser, det är ju en siffra i alla fall - och en siffra är ju på riktigt.

Jag säger bara 200 tusen barn -- räkna på den du.
Citera
2010-11-24, 20:17
Medlem
CamillaDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
OM det är mamman

OM det är någon annan

Du är ute efter att tysta och fiska. Du lägger dig i saker som inte angår dig helt enkelt.

Tänk OM det är någon från andra hållet - nån som står Joakim nära, han tycks ju inte vara alltför duktig på att hålla tand för tunga.

Tänk OM inte OM fanns -- då slapp du sitta där och undra så mycket.
Rent ut sagt, skit ner dig. Jag har fattat som jag skrev. Jag fiskar inte ett skit, det har varit mycket tydligt. DU är en av de allra största drivande krafterna på denna tråd!!! Vad fan går du på?
Citera
2010-11-24, 20:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaD
Rent ut sagt, skit ner dig. Jag har fattat som jag skrev. Jag fiskar inte ett skit, det har varit mycket tydligt. DU är en av de allra största drivande krafterna på denna tråd!!! Vad fan går du på?
Vad driver jag då?
Citera
2010-11-24, 20:20
Medlem
Micro113.

Visa respekt inte förakt.

"Om inte om fanns" är en bok du finner nära dig. Du kunde ha köpt den här:
http://www.tradera.com/Bengt-Skordeman-Om-inte-om-auktion_341216_120863414

Leroy
Citera
2010-11-24, 20:23
Medlem
CamillaD

Polisanmäl mig då. Vad är ditt problem?

Det finns såååå många sätt att ta in info. Ett sätt är att läsa/catcha bloggar. Ha ett bra minne och lära sig att tolka skriven text. Det är lättare ju mer förvirrad bloggägaren är. Man har bättre koll än vad bloggisen själv då. Som JR´s konstiga blogg

Hur i helvete kan du få det till att mamman är lika vidrig som JR? Vad är du så desperat efter? Hon har måga års trakasserier av JR innan hon är ifatt. Dock tror jag hon ser till barnets bästa i första hand.
Citera
2010-11-24, 20:24
Medlem
Det vore på tiden att Ni slutar skriva i prepostionsform och visa respekt för tredje part likt AITS och TheLucky påtalat.

Ju mer Ni påstår dessto mer visar Ni inveckla Er i stället för att utveckla det TS. velat belysa.

Leroy
Citera
2010-11-24, 20:25
Medlem
Micro113

Iofs.

Om inte om fanns varför då agera?

Beror det på om, utifall att eller?

Ska man inte respektera att saker skyndsamt utreds och att man respekterar det man kommer fram till?

Leroy
Citera
2010-11-24, 20:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leroy1
Micro113

Iofs.

Om inte om fanns varför då agera?

Leroy
Exakt det jag skrev - OM inte OM fanns så slapp Camilla agera (spekulera), eller hur.
Citera
2010-11-24, 20:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leroy1
Det vore på tiden att Ni slutar skriva i prepostionsform och visa respekt för tredje part likt AITS och TheLucky påtalat.

Ju mer Ni påstår dessto mer visar Ni inveckla Er i stället för att utveckla det TS. velat belysa.

Leroy
Jag tror att det har stått klart för de flesta under en ganska så lång tid nu att många av oss inte har intentionen att agera megafon åt T.S. och "utveckla" dennes något "underliga" tolkningar av verkligheten.

Det kan knappast komma som en överraskning för dig.
Citera
2010-11-24, 20:37
Medlem
Micro113.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror att det har stått klart för de flesta under en ganska så lång tid nu att många av oss inte har intentionen att agera megafon åt T.S. och "utveckla" dennes något "underliga" tolkningar av verkligheten.

Det kan knappast komma som en överraskning för dig.

Förklara vad det är du inte accepterar eller förstår. Så kan du och din åsikt få diskuteras ev. respekteras. Bara du visar att du kan välja att diskutera sakfråga i stället för att visa dig välja att diskutera person gång på gång, eller insinuera.

Varför inte visa respekt för det modern uttryckt om denna tråd oavsett vem som det kommit från?

En hel dag av ovesäntligheter och ifrågasättanden av person....

Leroy
Citera
2010-11-24, 20:41
Medlem
CamillaDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmenvaafaan
CamillaD

Polisanmäl mig då. Vad är ditt problem?

Det finns såååå många sätt att ta in info. Ett sätt är att läsa/catcha bloggar. Ha ett bra minne och lära sig att tolka skriven text. Det är lättare ju mer förvirrad bloggägaren är. Man har bättre koll än vad bloggisen själv då. Som JR´s konstiga blogg

Hur i helvete kan du få det till att mamman är lika vidrig som JR? Vad är du så desperat efter? Hon har måga års trakasserier av JR innan hon är ifatt. Dock tror jag hon ser till barnets bästa i första hand.
Vad fan skall jag polisanmäla för? Skippa det snacket. Jag har inte skrivit att mamman ÄR vidrig, men om hon sitter tillbakalutad och ger er info, ger er material och kan slakta hennes barn här i tråden är det för helvete jävligt illa. Hur inkompetent är du egentligen?
Det kommer att ha konsekvenser i vårdnadstvisten, men det fattar inte du, som så mycket annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in